• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Service på Continental

Re: Service på Continental

Hei Dag

Når er de ferdige med AVOD på 752 ? Kunne tenke meg det i november.

Kommer tilbake til bestillingen på Continental.com om et par dager da jeg 100 % har bestemt meg for datoer. På den opprinnelige tråden.:rolleyes:

Reidar

Originally posted by SQ 777

Hei Dag

Når er de ferdige med AVOD på 752 ? Kunne tenke meg det i november.

Kommer tilbake til bestillingen på Continental.com om et par dager da jeg 100 % har bestemt meg for datoer. På den opprinnelige tråden.:rolleyes:

Reidar
Lurte på det samme. Har tenkt på en førjulslaaangweekend i New York sammen med kona, og hvis CO har AVOD da, er det ikke tvil om hvilket selskap som blir valgt.;)

Har sett mye på deres priser i den senere tid, og de er meget OK og 100 % pott på FB.:exclamati

Originally posted by dc-8-63

Vel etter ankommst med SK937 i gaar, var dommen fra den lille Italienerinnen, som har 2 turer til Buenos Aires fra Seattle med CO i aar, at neste gang blir det klart CO...og i stillhet sier jeg meg enig....SK938/937 selv med hyggelig crew hadde et svakt produkt..

CO bruker jo skikkelig materiell på ruten til EZE i motsetning til det materiellet de bruker til Skandinavia.

AVOD eller ikke, en full 757 med godt over 150 mann i Y i godt over 8 timer = dårlig stemning... Jeg testa nylig en CO 757 internasjonal versjon mellom SAT-IAH. Benplassen er elendig og jeg kunne ikke ha laptopen min helt åpen, da fyren foran meg reclina setet sitt, kunne jeg bare glemme å bruke laptopen.. Greit at eliter har dips på nødutgangseter, men sjansen for at disse allerede er tatt i den bizzie sesongen, er stor..

Jeg tar heller 1 time og 40 minutter inkludert transfer ekstra via ARN med bedre plass til beina, god plass til å bevege seg på og ikke minst, en MYE større mulighet til å oppgradere til Y Extra eller C. Har du SAS status har du gode odds til å score en op-up til C fra ARN. Eller du kan betale 10.000 eller 30.000 poeng dersom de ikke er snille med deg.. BTW, flytiden for CO OSL-EWR er nøyaktig den samme som SAS bruker ARN-EWR.

Som EBG har jeg fått op-up til C fra ARN på 945 på over 80% av flightene jeg tok i 2005/2006. På returen fra ORD oppgraderer de meg stort sett alltid til Y Extra, om ikke, kan jeg oppgradere til C for USD400 eller 30.000 poeng.

Som CO/Alliansen for røkla elite er sjansen til en op up lik null på OSL-EWR ruten. 16 premium seter er ikke noe å skryte av...

Den dagen Dag setter inn skikkelig materiell på OSL, kan vi begynne å snakke...;)

Back