Re: Service på Continental
Originally posted by dc-8-63
Vel etter ankommst med SK937 i gaar, var dommen fra den lille Italienerinnen, som har 2 turer til Buenos Aires fra Seattle med CO i aar, at neste gang blir det klart CO...og i stillhet sier jeg meg enig....SK938/937 selv med hyggelig crew hadde et svakt produkt..
CO bruker jo skikkelig materiell på ruten til EZE i motsetning til det materiellet de bruker til Skandinavia.
AVOD eller ikke, en full 757 med godt over 150 mann i Y i godt over 8 timer = dårlig stemning... Jeg testa nylig en CO 757 internasjonal versjon mellom SAT-IAH. Benplassen er elendig og jeg kunne ikke ha laptopen min helt åpen, da fyren foran meg reclina setet sitt, kunne jeg bare glemme å bruke laptopen.. Greit at eliter har dips på nødutgangseter, men sjansen for at disse allerede er tatt i den bizzie sesongen, er stor..
Jeg tar heller 1 time og 40 minutter inkludert transfer ekstra via ARN med bedre plass til beina, god plass til å bevege seg på og ikke minst, en MYE større mulighet til å oppgradere til Y Extra eller C. Har du SAS status har du gode odds til å score en op-up til C fra ARN. Eller du kan betale 10.000 eller 30.000 poeng dersom de ikke er snille med deg.. BTW, flytiden for CO OSL-EWR er nøyaktig den samme som SAS bruker ARN-EWR.
Som EBG har jeg fått op-up til C fra ARN på 945 på over 80% av flightene jeg tok i 2005/2006. På returen fra ORD oppgraderer de meg stort sett alltid til Y Extra, om ikke, kan jeg oppgradere til C for USD400 eller 30.000 poeng.
Som CO/Alliansen for røkla elite er sjansen til en op up lik null på OSL-EWR ruten. 16 premium seter er ikke noe å skryte av...
Den dagen Dag setter inn skikkelig materiell på OSL, kan vi begynne å snakke...