Serveringskonsept europeiske selskaper (economy)

econ

ScanFlyer Silver
Hvilke av de Europeiske selskapene er det som fremdeles har gratis servering i ECO på medium haul? Føler de fleste har begynt å kutte der ut nå.

Re: Endringer i servicekonspet hos British Airways

Hvilke av de Europeiske selskapene er det som fremdeles har gratis servering i ECO på medium haul? Føler de fleste har begynt å kutte der ut nå.
Coratian hadde det i alle fall forrige helg.

TAP har såvidt jeg husker dette enda

Lufthansa har vel en brødblings - det samme har Aeroflot - dog så er Aeroflot tørrlagt på kortdistanse nå, så øl og vin kan man glemme bak gardina med mindre man ikke sniker til seg noe taxfree varer som er kjøpt...

KLM serverte ettellerannet sist jeg reiste eco med de.

Turkish og Air Malta gir fortsatt litt mat.

Air Malta har gått fra varmmat til en brødblings. Turkish hadde varmmat til IST for et par uker siden.

Kim

Mat ? Eller valget mellom eple,sjokolade eller en minpose chips ?
Men drikke er de greie med :)
Var litt forskjellig på de forskjellige flightene, og var bare en liten matbit og ikkeno fullt måltid og ikkeno valg:
-salat
-sjokoladekjeks
-kjempegode kjeks med "fransk krydderblanding"

Syntes de alle fungerte greit for å få i seg noe.

Turkish og Aegean er definitivt blandt de beste. Ofte varmt eller i det minste et skikkelig måltid. All drikke er gratis.

British Midland Regional hadde full service i economy BRU - NCL - BRU.
Varme sandwich med ost og skinke. Jeg ba om vin og svaret var om jeg ville ha 1 eller 2. Han i setet foran meg fikk 2 GT

Austrian serverer middels god sjokolade eller ganske god kjeks på intra-europeisk. Men serverer gjerne flere typer drikke, men bare på en runde gjennom kabinen.

TAROM derimot serverte varmmat (kylling og ris, helt OK) mellom ARN og OTP, og en ganske stor baguette mellom OTP og IAS (innenriks, typ 45 min)..

Back