Serie fra Kvernberget i dag i vintersola

Takk for en flott bildeserie i vintersolen. Du har jo noen fine der av LN-TUK som kunne vært brukt som postkort fra Kvernberget.
Og den S-92 var bare fin ;)

Noen flere som var en kjapp tur oppom enkb, uten å vasse i dypsnø vel å merke ..

IMG_6838.jpg

IMG_6851.jpg

Nesten slik at moderator kan stenge denne tråden, det er liten tvil om at det er en her som vil lage en ny Molde-Kristiansund tråd..Alle flyplassene i møre er viktige, og å kalle Molde sin "en liten stripe kalt Årø" blir bare vissvass og tull. Skjerpings!!

Har virkelig "AirForce1" blitt banned på grunn av at han ikke har utvist en tilstrekkelig positiv holdning til Molde i løpet av sine 3 poster.. ? Eller har det skjedd noe annet her som jeg ikke har fått med meg ?

Last edited:
Nesten slik at moderator kan stenge denne tråden, det er liten tvil om at det er en her som vil lage en ny Molde-Kristiansund tråd..Alle flyplassene i møre er viktige, og å kalle Molde sin "en liten stripe kalt Årø" blir bare vissvass og tull. Skjerpings!!

For en utenforstående ser det ut til at "Hovedflyplassen" på Nord-Vestlandet ikke har blitt valgt ennå.........
Mener nå at alle flyplasser, store eller små, som kan bidra til å hjelpe befolkningen til en enkel og rask reise, blir en "Hovedflyplass" for de som bor nærmest og kan nyte godt av den.
PS! Det er ikke meningene å blande seg inn i noen lokal intern debatt........ ;)

Skal heller ikke legge meg inn i noen flyplassdebatt for nordvestlandet. Ville si at det var en flott serie fra Kvernberget.

Back