Sent øltips: Norsk øl denne helga

Re: Sent øltips: Norsk øl denne helga

Jeg likte dette grunnet Grand :exclaimation. 5 min fra Oslo S og toget bruker 11 min hver vei ! Sykkel på stasjon Lillestrøm.. Kan komme hjem for noe søvn med innlagt sovemidesin...^_^

..eller rett ved Nathionaltheateret...

Martin, så sjelden i Oslo. Nationaltearet er bedre...:exclaimation:9:

LN-MOW ...Har printet ut adresse til matbutikkene........Thanks !:9:

DC 8-63...... Topp ..... Kan du snike deg inn så kan vi alltids dra i NW loungen. Her er mitt opphold, er jo også søndag ! Oppdaget en time-change som nettopp er kommet ved checkmytrip:

Flight 2 Sunday, December 21, 2008
confirmed Departure: 10:30 Paris, France - Charles De Gaulle , terminal 2E
Arrival: 11:55 Seattle, USA - Seattle Tacoma

Airline: Air France AF040 Duration: 10:25
Aircraft: Airbus Industrie A330-200

Seattle to Honolulu

Flight 1 Sunday, December 21, 2008
confirmed, timechange Departure: 17:30 Seattle, USA - Seattle Tacoma
Arrival: 21:51 Honolulu, USA - Honolulu International , terminal M

Airline: Northwest Airlines NW627 Duration: 6:21
Aircraft: Boeing 757-300

Hele fem timer ( immigration går jo raskt på SEA ), mye øl, vil sove godt
ut til holmene !:colgate::drunk:

Utmerket....og naa som Obama har vunnet valget - kan jeg oensker dere velkommen til et nytt og bedre USA......Her staar gleden i taket!!!!!

Da har første skikkelige juleøl blitt testet. Første mann ut var Ringnes Julebokk, og som alltid smakte den fortreffelig også i år. Med sine 9% så må den selvsagt på polet for å kjøpes, men det er absolutt verdt bryet :cheers:

Attachments

• P1010425.jpg
    P1010425.jpg
    74.3 KB · Views: 64

Da ble nok en flaske Ringnes Julebokk testet og denne gangen var det flasken som har stått i kjelleren 1 år og som holdbarhetsdatoen gikk ut for et par måneder siden som ble testet.....og drukket. Og jeg kan konkludere med at en Julebokk som har stått lagret 1 år er minst like god som årets øl.

Nå sitter jeg med en Nøgne Ø God Jul som også er god, men som ikke når helt opp til Julebokken. :cheers:

Dette var meget interessant.. Har du en til av fjorårets for å prøve neste jul ?

Nei, dette var et eksemplar som ble glemt og som jeg fant i Januar og da tenkte jeg at jeg kunne gi den en sjanse og la den stå over sommeren

Nå sitter jeg med en Nøgne Ø God Jul som også er god, men som ikke når helt opp til Julebokken. :cheers:

Det var da som svarte. :drunk: :cheers:Trodde det var ulovlig med alkoholreklame her til lands. Nå tar jeg jeg fram en flaske Nøgne Ø God Jul, som har vært lagret i et år. :cheers:

Back