Sent øltips: Norsk øl denne helga

Re: Sent øltips: Norsk øl denne helga

San Diego utvikler seg til USA Mikrobryggeri Hovedstad....det skjer utrolig mye spennende og bra i San Diego...absolutt verdt et besoek.....

Hehe ... WA er ekstrem ... men - som nevnt - det finnes utrolig mye digg hvis man leter litt .. også i Florida.

Vi i WA blekner i forhold til Oregon og naa San Diego...det er der det skjer.....

Joda, var i San Diego nov 07, men var dessverre ikke så oppmerksom på dette !

Øltråden burde vel ha startet over år siden, og ukentlig oppdatert !:9::exclaimation

Du passerer vel deler av USA i de kommende maaneder....jeg skal bidra for aa holde dere oppdaert....beste Oelbutikken jeg har sett saa langt er Whole Foods - downtown Portland (Pearl District)....der fant jeg selv Den Noegne Oee - IPA - som solgte meget bra !!

Takk og i Florida kommer vi inn til FLL og flyr ut fra RSW i feb/mars . Så tut og kjør i retning av Key West...... Lenge siden sist der borte. Får titte etter ølbutikker. En sliten sjåfør om kvelden trenger øl-belønning :lol:. Marian er enig ;)

Må bare slenge meg på DC-8-63 og Tommy777 sin hyllest av Whole Foods. Der er det veldig godt utvalg av det meste. Også for noen "salad-bars" det er på noen av de?? Man kan jo emigere for mindre..

Og for å komme delvis inn på topic, har noen her på berget sett Kingfisher-øl for salg, eller prøvd lykken med bestilling hos polet?

Takk og i Florida kommer vi inn til FLL og flyr ut fra RSW i feb/mars . Så tut og kjør i retning av Key West...... Lenge siden sist der borte. Får titte etter ølbutikker. En sliten sjåfør om kvelden trenger øl-belønning :lol:. Marian er enig ;)

vel finn en Whole Foods..skal legge ut Google maps....hva med et mini Scanair Julebord den 21 Desember paa SEATAC....skal vel klare aa lure meg inn saa vi kan ta en oel foer dere fyker videre til Hawaii....

LN-MOW ...Har printet ut adresse til matbutikkene........Thanks !:9:

DC 8-63...... Topp ..... Kan du snike deg inn så kan vi alltids dra i NW loungen. Her er mitt opphold, er jo også søndag ! Oppdaget en time-change som nettopp er kommet ved checkmytrip:

Flight 2 Sunday, December 21, 2008
confirmed Departure: 10:30 Paris, France - Charles De Gaulle , terminal 2E
Arrival: 11:55 Seattle, USA - Seattle Tacoma

Airline: Air France AF040 Duration: 10:25
Aircraft: Airbus Industrie A330-200

Seattle to Honolulu

Flight 1 Sunday, December 21, 2008
confirmed, timechange Departure: 17:30 Seattle, USA - Seattle Tacoma
Arrival: 21:51 Honolulu, USA - Honolulu International , terminal M

Airline: Northwest Airlines NW627 Duration: 6:21
Aircraft: Boeing 757-300

Hele fem timer ( immigration går jo raskt på SEA ), mye øl, vil sove godt
ut til holmene !:colgate::drunk:

Missa nok et sted i november i fjor . Var ikke så lang tunna :(

Reidar, du faar pelle deg en tur innom julemiddagen paa loerdag foer du reiser!!

Har sett den, MEN skal opp 0230 neste morra, og det blir for tøft !

Dessverre...:( Er dessverre ingen ungfole lenger.......:angry:

Enkelt: Flytoget rett til OSL etter julemiddagen ;)

Da faar du komme en tur innom for et par pils i 5 tiden. Vi bor paa Grand

Jeg likte dette grunnet Grand :exclaimation. 5 min fra Oslo S og toget bruker 11 min hver vei ! Sykkel på stasjon Lillestrøm.. Kan komme hjem for noe søvn med innlagt sovemedisin...^_^

Back