jameson82
Flysitter
fantastisk gadget ;-)
Forøvrig legger jeg aldri ned setet mitt uten å se ann personen bak meg..
Kvier meg alltid for å legge setet bakover. Satt på en drittrang økonomi på en KLM 777 fra Dubai i November. Den mer enn moderat fyldige damen foran meg vippet setet ned nesten umiddelbart. Tross CCs intense innsats om å ihvertfall ha setet oppreist under måltid, klarte denne kvinnen å velte seg bakover straks de var borte. Hun var såpass i vekt, at det nok røk med både to og tre cm ekstra. Kan love det ikke var lettå spise eller se film bak henne.
Jeg føler meg som en champ i dag.
Dere som synes jeg var en drittsekk har mest sannsynlig rett.![]()
fantastisk gadget ;-)
Forøvrig legger jeg aldri ned setet mitt uten å se ann personen bak meg..
Australia's largest airline companies, Qantas, Virgin and Jetstar, have confirmed to Daily Mail Australia that the Knee Defender gadget is banned on their flights.
... United Airlines said it prohibits use of the device, like all major U.S. airlines.
Heisann!
Må innrømme at jeg er "kjerringa mot strømmen" i denne diskusjonen. Selv sliter jeg med nakke/ryggtrøbbel og legger nesten alltid ned ryggen og en pute ved korsryggen for å få en god sittestilling.
Så får heller de bak meg på forhånd ha meg unnskyldt, men om jeg skal klare å reise så mye i jobben (Rundt 150 flights i året) så må jeg ha en god sittestilling for ikke å stivne totalt!
Kim
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.