selger KLM flymodeller ombord?

svgspotter

ScanFlyer Gold
Hei. :) ser at rogaland10 på forumet har kjøpt KLM retro 1:200 738 og ombord :0 ! :) Har de begynt å selge modeller ombord? Det gjorde de ikke når jeg reiste med de! :P

PS: Noen som har KLM modeller til salgs?
Tenker spesielt på premier planes sine som jeg har 2 av men mangler 1. :P
Har nu:
KLM 747-400 1:400 premier planes
KLM 737-800 1:200 premier planes

søker nå etter: KLM 777-200 1:250 PP noen som har denne? :D

MVH
Fredrik F. OLSEN

Deverre jeg kjøpte den siste som var ombord. Og jeg tror ikke de skal begynne med å selge. Den jeg kjøpte var i forbindelse med 90 år med erfaring eller noe...

KLM har som regel solgt et eller anna ombord, har selv kjøpt B747 i 1:250 og en metallboks med flere modeller i 1:600

Hei

Tok KLM ned til Amsterdam i går og de solgte B737 i retro-maling. Tenkte å kjøpe den på veien hjem i neste uke. De selger også andre ting i forbindelse med 90-års jubileet. KLM ble jo dannet 7. oktober 1919 og har fløyet uavbrutt siden 1920.

Rogaland10 - enkelt desto mer last desto mer fuel bruk ;)
Det er det samme som at Rema 1000 tar ikke inn masse av noe som sjeldent selges.

Rogaland10 - enkelt desto mer last desto mer fuel bruk ;)
Det er det samme som at Rema 1000 tar ikke inn masse av noe som sjeldent selges.

Fryktelig OT, men Rema 1000 tar absolutt ikke inn lite av noe som helst. Rema 1000 tar inn store partier med varer som de får kvantumsrabatt på, og selger de til lavere pris enn hva de andre kjedene gjør. Hvorfor? Fordi de andre kjedene ikke kjøper inn i like store mengder. Så det var en dårlig sammenlikning :p

En bedre sammenlikning er ... ehhh... Ryanair og mangelen på alt som gir ekstra vekt, men som ikke er rent lovpålagt eller gir inntekt? :colgate:

KLM har som regel solgt et eller anna ombord, har selv kjøpt B747 i 1:250 og en metallboks med flere modeller i 1:600

Mener å ha hørt at de har både solgt modeller ombord av: KLM 777-200, 747-400 og 737-800.
:)

Last edited by a moderator:
En bedre sammenlikning er ... ehhh... Ryanair og mangelen på alt som gir ekstra vekt, men som ikke er rent lovpålagt eller gir inntekt? :colgate:

Er litt uenig, jeg reiste med Ryanair for 3 år siden og da solgte de 4/5 modellfly ombord. Og destinasjonen var Karmøy ;)
Eller på hjemturen til Karmøy tror jeg de var utsolgt, men de solgte hvertfall 4 eller 5 på vei til Stansted ;)

Jeg skal 20. november og 22. november med KLM. Er det noen som er interessert i en KLM 737 i retor-farger? Vet ikke om de selger dem enda. De koster 10 Euro/85 kroner + eventuell porto.

Jeg skal 20. november og 22. november med KLM. Er det noen som er interessert i en KLM 737 i retor-farger? Vet ikke om de selger dem enda. De koster 10 Euro/85 kroner + eventuell porto.

Ja, jeg er interessert i en KLM 737 i retro-farger. Kan du hjelpe meg???

Får satse på at det blir KLM heim fra Houston i neste veke da og at dei forsatt har Retroen ombord...

Hei

Adressa og Sindreh var først ute, så jeg skal prøve å få tak i dem til dere begge. Selv kjøpte jeg en større model på flyplassen, men den kostet ikke mindre enn 55 Euro.

Back