selger KLM flymodeller ombord?

Hei,

Jeg skal ut på tur med KLM på mandag og kan sjekke om de har retromaskinen for salg - men det kan ta litt tid før jeg får tatt dem med tilbake til Norge.

Eders
Knut Erik

Solgte retroen for tre uker siden, men de hadde den bare på langdistanse (YYC-AMS TR). Hadde den ikke på turene til Oslo.

Jeg fikk kjøpt den på AMS-OSL for en venn av meg. Ingern problem. Stewardessen sa hun hadde solgt mange. Vi får bare prøve...
Ellers selger de 1:200 i butikken på Schiphol Plaza. Jeg kjøpte en der.

Den kostet dessverre Euro 55... Men kanskje de har fått de små der nå også. De hadde dem ikke da jeg var der i forrige måned. I prinsipp tenkte jeg å kjøpe den ombord. Har de ikke den kjøper jeg ikke noenting til dere. Kan ikke forvente at dere betaler 55 Euro for en modell.

Da er bekrefta at det blir min sjuande tur med KLM sin 747-406 Combi. Skal fly fra Houston til Amsterdam på torsdag, så da får vi sjå kva modeller dei har ombord for salg. Har 2.5 timer å vente på Schiphol på neste flight, så da blir det vel tida til en tur nedom Planes@Plaza også for enda flere modeller...

KLM selger nok denne modellen ombord ihvertfall ut november i år siden den er annosert i nettopp november utgava av KLM sitt inflight magasin.

Sikra en eksemplar i 1:200 skala til samlinga mi, and guess what....? I have one extra!

Gadd ikkje å ta turen nedom Planes@Plaza denne gangen...

Hei,

Fikk tak i en på hver flight nedover - har to til overs for samlere som ikke pendler med KLM.

Eders
Knut Erik

Hei,

Nå er jeg tilbake i Norge og har to slike KLM modeller til overs - selges til selvkost. (85kr + porto).
De har vært med meg på jobb i Asia og fløyet med Boeing 737, 747, 777, DASH 7 og Fokker 100 samt tilbrakt fem uker ombord på to forskjellige skip.

Eders
Knut Erik

Back