Seattle-tråden

Re: Seattle-tråden

Noen som har erfaring med Hilton Seattle? Ligger det egentlig litt usentralt?

Jeg bodde sist på Crowne Plaza som ligger et kvartal sør for Hilton. Det syns jeg absolutt var sentralt nok. Det er ikke langt å gå til waterfront og markedet, og monorailen til Space Needle er bare 3-4 kvartaler unna.

Har bodd på Hilton Seattle og synes det er sentralt...

Jeg bodde på Grand Hyatt Seattle for et par uker siden, som vel ligger et par små kvartaler nord (ish) for Hilton, men også et kvartal lenger øst (ish) uten at jeg oppfattet det til å være spesielt usentralt. ca 5 minutters spasertur ned til Pike Place market.

Jeg har bodd der for noen år siden og tenkte ikke over at det var usentralt, snarer tvert imot. Artic Club som jeg bodde på dagen etter derimot, det er jo nesten i en annen delstat. Det føles i hvert fall slik når man ruslet gatelangs på vei hjem.

Det skal etter sigende være en restaurant for frokost på øverste eller nest øverste etasje hvis du liker slikt, men den var stengt da jeg var der..

http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=928280&postcount=21

Ser flere anbefaler Sheraton, men hverken frokost eller wlan er inkludert der. Har ikke lyst til å bruke over 200 US per natt så jeg vuderer nå Best Western Pioneer Square Hotel og ser også på muligheten for å bruke Hotwire, men den siste ser ikke ut til å spare noe særlig.

Ser flere anbefaler Sheraton, men hverken frokost eller wlan er inkludert der. Har ikke lyst til å bruke over 200 US per natt så jeg vuderer nå Best Western Pioneer Square Hotel og ser også på muligheten for å bruke Hotwire, men den siste ser ikke ut til å spare noe særlig.

AirBNB...? Funker kanskje bedre enn du tror [emoji4]

Standard prosedyre. Selv ikke vi som var på 'spesialomvisning' fikk ta med kamera.

Standard prosedyre. Selv ikke vi som var på 'spesialomvisning' fikk ta med kamera.
Det er greit at steder har de reglene de synes de bør ha, men fint at jeg så det i tide så jeg ikke fikk en kronglete bomtur til et sted uten kollektivt transporttilbud. Som sagt får jeg istedenfor planlegge å se andre ting i Seattle.

Man reiser da ikke til Seattle, også kutter ut å dra på Boeing....???? Det er jo det samme som å reise til oktoberfestivalen uten å drikke øl.... :headbang :headbang
Hvis du skylder på at du ikke får ta bilder der er grunnen.......? Vel.....:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Hvorfor det? Opplevelsen er da den samme, om ikke bedre, selv om du ikke får foreviget den på brikka.
Jeg reiser mye og ser mye, og bruker bilder til å hjelpe huske og kunne gjenoppleve mye av det jeg kommer over. Enkelte steder jeg har vært innom har det vært fotoforbud, og tidligere så jeg likevel disse. Har angret på disse i etterkant da jeg ikke kan gjenoppleve disse. Har derfor konsekvent gått over til å snu om man ikke kan ta bilder.

Prøvde for eksempel å få til besøk i det hvite hus da jeg var innom Washington, men ambassaden gjennomgikk noen endringer slik at de ikke kunne hjelpe i perioden jeg reiste. Hadde jeg fått beskjed om at jeg ikke kunne besøke, men ikke ta bilder så hadde jeg selvsagt droppet turen selv om jeg hadde fått en tur hvor jeg også kunne møtt presidentfamilien.

Folk er forskjellige så enhver får leve etter de prinsipper de føler fungerer for dem.

Prinsipper bør man ha, men for hva det er verdt kan du ta bilder til du blir grønn på flymuseet og ved rullebanen til Boeingfabrikken. Det eneste du ikke får ta bilde av er underveis på fabrikkbesøket. De har for øvrig ørten store skap som kan leies for småpenger slik at du kan legge igjen alt dilldall før omvisningen.

Prinsipper bør man ha, men for hva det er verdt kan du ta bilder til du blir grønn på flymuseet og ved rullebanen til Boeingfabrikken. Det eneste du ikke får ta bilde av er underveis på fabrikkbesøket. De har for øvrig ørten store skap som kan leies for småpenger slik at du kan legge igjen alt dilldall før omvisningen.
Ser at flymuseet "Museum of Flight" ligger på motsatt side av Seattle så det er ikke akkurat noe man får med seg samtidig.

Back