• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Seatmap - Seatguru vs. Lufthansa

seilfly

Infrequent traveller ;-)
Jeg kikker på en booking med SAS via Lufthansa sine sider.

Lufthansa får med seg at det dreier seg om en av SAS' A340-300, men sammenliknet med seatguru så ser setekartet ut som en A330-300.

I følge Lufthansa sine sider så er det enkelte ledige seter i Economy fra og med rad 20.

I følge Seatguru så er radene 18-22 ikke eksisterende. (Det er et gap mellom Eco Extra og Eco, slik at radene 18-22 ikke eksisterer...). Likevel er enkelte av setene på radene som ikke skal eksistere opptatt :-D

Har de nylig gjort om i SAS eller kan man stole på Lufthansas kart? Kan man stole på Seatgurus kart og bare velge fremste rad som vist på Seatguru for å få bedre plass, selv om den ser inneklemt ut på setekartet til Lufthansa?

Forsøkte å søke, og jeg så det er blitt stilt et noe liknende spørsmål tidligere, men det handlet ikke om akkurat det samme.
 
SAS har en A340 med samme konfigurasjon som A330. Brukes mye/primært på ruta til Washington
 
Back
Top