• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Seating LH/CO til NY

Jeg er frekk nok til å ta opp denne igjen. Er det mange poeng det er snakk om på en flight fra EWR-MUC på å reise i S i steden for V. (Ser at S fremdeles er dårlig med de "nye" Lufthansa optjeningsreglene")

Er det lett å vippe opp billetten en klasse? Og i så fall vil det koste langt mer enn det smaker?

Takker..

Det har du egentlig allerede svaret på, jfr. en av dine tidligere tråder med omtrent samme spørsmål:

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=88506


Likevel; kort oppsummert:

Low eco git 25%, eco gir 100%.

Antall miles finner du enkelt her:
http://www.webflyer.com/travel/mileage_calculator/

Her er opptjeningstabellen til Lufthansa:
http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroBonus-partnere/Flyselskap/Alle-flyselskap/Lufthansa/

EB runder opp til nærmeste 100.

Det er jo en del forskjell i poenguttellingen. Hvis du trenger poengene til noe, kunne det vært lønnsomt å valgt V klasse fremfor S. Jeg har gjort det på bla. OSL - FRA - SFO i august. Det vil imidlertid bli dyrt og mindre lønnsomt å endre dette i ettertid da du må betale endringsgebyr (som for V klasse, til sammenlikning, er kr 900).
 
Takk..

Antall poeng føler jeg dog ikke at jeg fikk svar på i forrige "tråd", men skal prøve å regne ut.
 
Back
Top