Seatblock Lufthansa

Jeg ble ikke 100 % klok på dette etter å ha lest tråden:

1) Har EB*G og A3*G mulighet til å forhåndsreservere seter i economy ved bestilling hos LH?

2) Er det seatblock med EB*G og A3*G også?

Jeg ble ikke 100 % klok på dette etter å ha lest tråden:

1) Har EB*G og A3*G mulighet til å forhåndsreservere seter i economy ved bestilling hos LH?

2) Er det seatblock med EB*G og A3*G også?

1) Nein

2) Das weiss ich leider nicht. Aber ich glaube das man ein "soft-block" hat.

Finnes det noe alternativ til Expertflyer for å sjekke ledige seter?

Jeg har en booking inne for to pers med LH 861 OSL-FRA i morgen. Jeg er *A Gold og valgte 12A og C. Når jeg sjekker på Expertflyer etterpå, ser jeg at B kommer opp som blocked. Det fremkommer ledige seter her og der, men poenget er at store deler av setekartet kommer opp som blocked - mye mer enn det som var tilgjengelig på LH sin online check in. Blir derfor litt i tvil om hva som stemmer....

Soft-block funket som gull hos SK sist - blir spennende å se om det funker på LH også!

Last edited:
Reisebyrået mitt har lagt inn EBG nr på Lufthansa OSL-MUC-BOS, men det virker som dette blir feil hos Lufthansa. På boardingkortet stod det SK*P, som ikke ga fast track eller lounge på OSL før de fikk lagt det inn riktig til SK*G. Dermed ingen setereservering på forhånd eller block. Riktignok ledig ved siden av på den lange flighten men det kan ha vært tilfeldig

Back