SEA i oktober

A346 , velkommen i klubben. Gi f.. i alle bonusprogram og få "Cash-points" på bank-kontoen.. :cool:

Har nevnt det tidligere. Sendte fruen , og hun fikk oppleve CX ( ikke jeg :( ) til MNL. Hun fikk 3.000 kr. "Cashpoints" sammenlignet med KL. Hun er er FB gull med rett til lounger etc., men kr. 3000 cash er bedre enn 25% FB poeng på en bill. til kr. 3.000 mer.

Var for vel to uker siden i NYC med CO til topp pris ( kr. 3.900 ) . Hadde vi valgt AA via BRU hadde vi begge fått kr. 1.200 i "Cash-points" isteden.

Er dette mørkt øl ?? Jeg elsker mørkt øl. Fant i World Foods 7th ave mellom 25th og 24th mye fantastisk øl i NYC..

Kort øyeblikk tilbake til AF 773. AF oppgir 33" på interne info i FB newsletter.. Hva som er rett aner jeg ikke...:angry:

Kunne tenkt meg å prøve den, men helst ikke til Beach-land...:colgate:

Tror nok at LH 744 og andre med 31" er et dugg bedre. Kanskje en cm på hver skulder.

Men det er vel ikke så mye verre en Emirates med 434 pax på samme fly og også ti i bredden. Men her oppgir seatguru 34 "...

Men nå dropper vi dette før en tripreport foreligger.:rolleyes:

Vil også anbefale NWA til SEA, fløy AMS-SEA-HNL i november, og A330'en til NWA er topp. Har store føtter annbefales seter som ikke har avod boks under seg. Satt med en sånn forran bena den ene veien, og den tar opp mye plass. Ikke sånn at man sitter inneklemt med knærne, men man får liksom ikke "rettet ut" bena når man skal forsøke å sove. Sikkert bedre om man ikke har føtter i størrelse 47 også da...

Men det er vel ikke så mye verre en Emirates med 434 pax på samme fly og også ti i bredden. Men her oppgir seatguru 34 "...

Stor forskjell, Reidar. Emirates bruker denne set up til korte ruter fra DXB, mens KLM og AF flyr opp til 11 timer med en slik maskin

Er dette mørkt øl ?? Jeg elsker mørkt øl. Fant i World Foods 7th ave mellom 25th og 24th mye fantastisk øl i NYC..

Var der noen ganger når jeg bodde der, men favoritten ligger på Broadway og upper 70's. Der selger de AAS:colgate::colgate::colgate:

He, he..Første gang jeg var i NYC, som oppvaskhjelp på MS Oslofjord, i 1966 hadde de mye norsk øl i NYC. Hvis jeg ikke husker feil hadde de Aas også :lol:

Husker også OL i 2002 hvor Traa fra Voss var på Jay Leno Show og Jay
moret seg vedr. A(a)s(s) øl !. Har selv vært på taping i LA med Jay, topp fyr. Synd han gir seg..:(

Back