Someone Moderator Medlem 3 Sep 2020 #2 Re: SE-RXB - status Skal ha blitt fløyet av Boeing til lagring på VCV i går
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 6 Sep 2020 #3 Re: SE-RXB - status Disse maskinene som blir fløyet direkte til ørkenen i regi av Boeing er vel første håndfaste tegn på at NAS ikke skal ha flere 787 på en god stund?
Re: SE-RXB - status Disse maskinene som blir fløyet direkte til ørkenen i regi av Boeing er vel første håndfaste tegn på at NAS ikke skal ha flere 787 på en god stund?
M Mikey ScanFlyer Blue 6 Sep 2020 #4 Re: SE-RXB - status Blubird said: Disse maskinene som blir fløyet direkte til ørkenen i regi av Boeing er vel første håndfaste tegn på at NAS ikke skal ha flere 787 på en god stund? Click to expand... Det sier egentlig ikke så mye, ettersom Boeing også har fløyet mange andre 787-er til Victorville. For eksempel Air Europa, Qatar, China eastern og flere
Re: SE-RXB - status Blubird said: Disse maskinene som blir fløyet direkte til ørkenen i regi av Boeing er vel første håndfaste tegn på at NAS ikke skal ha flere 787 på en god stund? Click to expand... Det sier egentlig ikke så mye, ettersom Boeing også har fløyet mange andre 787-er til Victorville. For eksempel Air Europa, Qatar, China eastern og flere
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 6 Sep 2020 #5 Re: SE-RXB - status Jo, men nå snakker vi om NAS - ikke Air Europa, Qatar Airways eller China Eastern.
Re: SE-RXB - status Jo, men nå snakker vi om NAS - ikke Air Europa, Qatar Airways eller China Eastern.
M Mikey ScanFlyer Blue 6 Sep 2020 #6 Re: SE-RXB - status Sorry. På en eller annen måte tolket jeg innlegget ditt som at NAS ikke ville ha dem i det hele tatt. Min feil. Men ja, de skal ikke ha flere 787 på en god stund
Re: SE-RXB - status Sorry. På en eller annen måte tolket jeg innlegget ditt som at NAS ikke ville ha dem i det hele tatt. Min feil. Men ja, de skal ikke ha flere 787 på en god stund
LN-MOW Flyklapper Medlem 10 Sep 2024 #7 Re: SE-RXB - status Observerte en 787 i DY-farger i en Boeing-hangar på Everett i dag. Mistenker at det er denne.
Re: SE-RXB - status Observerte en 787 i DY-farger i en Boeing-hangar på Everett i dag. Mistenker at det er denne.
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 11 Sep 2024 #8 Re: SE-RXB - status LN-MOW said: Observerte en 787 i DY-farger i en Boeing-hangar på Everett i dag. Mistenker at det er denne. Click to expand... Har du tilgang til området, eller var døren åpen?
Re: SE-RXB - status LN-MOW said: Observerte en 787 i DY-farger i en Boeing-hangar på Everett i dag. Mistenker at det er denne. Click to expand... Har du tilgang til området, eller var døren åpen?
LN-MOW Flyklapper Medlem 11 Sep 2024 #9 Re: SE-RXB - status B747-8 said: Har du tilgang til området, eller var døren åpen? Click to expand... Døra sto på gløtt da jeg kjørte forbi. Trodde først jeg så feil, men så så jeg RXA på linja.
Re: SE-RXB - status B747-8 said: Har du tilgang til området, eller var døren åpen? Click to expand... Døra sto på gløtt da jeg kjørte forbi. Trodde først jeg så feil, men så så jeg RXA på linja.