• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY SE-RXB - status (787-9 ntu)

Re: SE-RXB - status

Disse maskinene som blir fløyet direkte til ørkenen i regi av Boeing er vel første håndfaste tegn på at NAS ikke skal ha flere 787 på en god stund?
 
Re: SE-RXB - status

Disse maskinene som blir fløyet direkte til ørkenen i regi av Boeing er vel første håndfaste tegn på at NAS ikke skal ha flere 787 på en god stund?

Det sier egentlig ikke så mye, ettersom Boeing også har fløyet mange andre 787-er til Victorville. For eksempel Air Europa, Qatar, China eastern og flere
 
Re: SE-RXB - status

Jo, men nå snakker vi om NAS - ikke Air Europa, Qatar Airways eller China Eastern. :)
 
Re: SE-RXB - status

Sorry. På en eller annen måte tolket jeg innlegget ditt som at NAS ikke ville ha dem i det hele tatt. Min feil. 🤦

Men ja, de skal ikke ha flere 787 på en god stund :)
 
Re: SE-RXB - status

Observerte en 787 i DY-farger i en Boeing-hangar på Everett i dag. Mistenker at det er denne.
 
Back
Top