B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 1 Mar 2024 #43 Det ser ut som den har landet i CPH. Er det sant?? Kan jeg juble HURRA!!!!
Trdfly Moderator Medlem 3 Mar 2024 #44 B747-8 said: Det ser ut som den har landet i CPH. Er det sant?? Kan jeg juble HURRA!!!! Click to expand... Som du selv sier, den har landet i CPH .. så ja, bare å juble ja! Hvis du trenger mer bekreftelse, så er SAS oppført som operatør igjen: https://etjanster-luftfart.transportstyrelsen.se/sv-se/sokluftfartyg
B747-8 said: Det ser ut som den har landet i CPH. Er det sant?? Kan jeg juble HURRA!!!! Click to expand... Som du selv sier, den har landet i CPH .. så ja, bare å juble ja! Hvis du trenger mer bekreftelse, så er SAS oppført som operatør igjen: https://etjanster-luftfart.transportstyrelsen.se/sv-se/sokluftfartyg
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 3 Mar 2024 #45 Trdfly said: Hvis du trenger mer bekreftelse, så er SAS oppført som operatør igjen: https://etjanster-luftfart.transportstyrelsen.se/sv-se/sokluftfartyg Click to expand... Fantastiske nyheter! Da blir det spennende å se når første normale tur blir.
Trdfly said: Hvis du trenger mer bekreftelse, så er SAS oppført som operatør igjen: https://etjanster-luftfart.transportstyrelsen.se/sv-se/sokluftfartyg Click to expand... Fantastiske nyheter! Da blir det spennende å se når første normale tur blir.
K KHANSEN ScanFlyer Blue 5 Mar 2024 #46 B747-8 said: Fantastiske nyheter! Da blir det spennende å se når første normale tur blir. Click to expand... På vej til Haneda nu
B747-8 said: Fantastiske nyheter! Da blir det spennende å se når første normale tur blir. Click to expand... På vej til Haneda nu
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 5 Mar 2024 #47 Ja, se der ja! Veldig bra!! Jeg kikket på FR24 i gå ettermiddag og da sto det ingenting. Da er det bare å håpe på at også A og B kommer tilbake :colgate:
Ja, se der ja! Veldig bra!! Jeg kikket på FR24 i gå ettermiddag og da sto det ingenting. Da er det bare å håpe på at også A og B kommer tilbake :colgate:
T ToreD Flydiot Medlem 5 Mar 2024 #48 B747-8 said: Ja, se der ja! Veldig bra!! Jeg kikket på FR24 i gå ettermiddag og da sto det ingenting. Da er det bare å håpe på at også A og B kommer tilbake :colgate: Click to expand... De er jo solgt til andre selskaper Sent from my iPhone using Tapatalk
B747-8 said: Ja, se der ja! Veldig bra!! Jeg kikket på FR24 i gå ettermiddag og da sto det ingenting. Da er det bare å håpe på at også A og B kommer tilbake :colgate: Click to expand... De er jo solgt til andre selskaper Sent from my iPhone using Tapatalk
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 5 Mar 2024 #49 ToreD said: De er jo solgt til andre selskaper Click to expand... Jeg vet det. Det er derfor jeg satt det stor smile fjeset :colgate: Man kan spørre om de ikke kan selge de tilbake :8:
ToreD said: De er jo solgt til andre selskaper Click to expand... Jeg vet det. Det er derfor jeg satt det stor smile fjeset :colgate: Man kan spørre om de ikke kan selge de tilbake :8:
H haakonks ScanFlyer Silver Medlem 5 Mar 2024 #50 SAS har fremdeles 2 maskiner i bestilling hos Airbus.
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 6 Mar 2024 #51 haakonks said: SAS har fremdeles 2 maskiner i bestilling hos Airbus. Click to expand... Men de har jo options på 6 ekstra maskiner. Kommer ikke de også? SAS will order eight A350-900 with options for another six aircraft. Click to expand...
haakonks said: SAS har fremdeles 2 maskiner i bestilling hos Airbus. Click to expand... Men de har jo options på 6 ekstra maskiner. Kommer ikke de også? SAS will order eight A350-900 with options for another six aircraft. Click to expand...
H haakonks ScanFlyer Silver Medlem 6 Mar 2024 #52 B747-8 said: Men de har jo options på 6 ekstra maskiner. Kommer ikke de også? Click to expand... Dette er vel kanskje feil tråd for dette, men har ikke hørt noe om de opsjonene, så tviler på at SAS planlegger å bruke de. De har vel høyst sannsynlig også gått ut.
B747-8 said: Men de har jo options på 6 ekstra maskiner. Kommer ikke de også? Click to expand... Dette er vel kanskje feil tråd for dette, men har ikke hørt noe om de opsjonene, så tviler på at SAS planlegger å bruke de. De har vel høyst sannsynlig også gått ut.