• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY SE-RRX/EI-FHU/LN-NGH - status

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Og timen bak NGG, skal NGH ha sin jomfrutur. 737-8JP, c/n 39019/4295 og testflys som BOE260. Hexcode 47A8E3.

BOE260 (B738) has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Renton Muni (KRNT) at 11:30 PST heading for Grant Co Intl (KMWH) for an estimated arrival at 13:10 PST.

Expected route: SEA J523 TOU TOU180015 EAT PDT PELLY D00+20

BOE260 (B738) has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Grant Co Intl (KMWH) at 13:30 PST heading for Boeing Field Intl (KBFI) for an estimated arrival at 13:50 PST.

Expected route: GLASR GLASR8

Re: LN-NGH - status

Skal være satt opp til 3. januar. Så vil jo tiden vise om det er tilfelle eller ei

Åpenbart ikke :)

DY8738 08/01/2013 BFI OSL 73H LNNGH
DY8738 21/01/2013 BFI OSL 73H LNNIC

Da var juleferien over hos Boeing ...

BOE260 (B738) has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Boeing Field Intl (KBFI) at 09:00 PST heading for Grant Co Intl (KMWH) for an estimated arrival at 10:30 PST.

Expected route: SEA J523 TOU TOU200010 PAE GEG360025 GEG GEG180050 PELLY

BOE260 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Grant Co Intl (KMWH) at 10:30 PST heading for Boeing Field Intl (KBFI) for an estimated arrival at 11:09 PST.

Expected route: GLASR GLASR8

Det står callsign NAX1A .. ingen blinkende lys og fyrverkeri, desverre ... ;)

Da har vi flightplan ...

NAX1A (B738) has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Boeing Field Intl (KBFI) at 13:00 PST heading for Oslo, Gardermoen (ENGM/OSL) for an estimated arrival at 07:10 CET.

Expected route: STMSN YXC J505 YVC J540 YYL J539 YYQ NCAE NCAE M996 VIG L997 Z13 ENGM

Og da har LN-NGH tatt av fra Seattle med kurs mot OSL.

Callsign er som nevnt NAX1A.

Jeg er blitt (for) kresen. Jeg syns det er biiittelitt nedtur å få en av de nye maskinene, på grunn av at de går uten wifi i starten (alltid?)
Fikk NGE eller F flere dager på rad her før jul, ikke happy.

Populært godt norsk utrykk som passer inn her - (my own) first world problem.

Jeg er blitt (for) kresen. Jeg syns det er biiittelitt nedtur å få en av de nye maskinene, på grunn av at de går uten wifi i starten (alltid?)

Klassisk I-lands problem...

Uten at jeg er det fnugg bedre selv!

Hur ser Wifi installationerna ut framöver?

Verkar ha stått still med de sedan LNNGB blev klar.

Ja nei det går ikke akkurat fort..
I tilfeldig rekkefølge var det dette jeg fant:
NGC skal inn 24/1.
NGE skal inn 29/1.
NGI (som foreløpig skal komme 12/2) skal inn 24/2.
NIC (23/1) skal inn 13/2.
NGJ (7/3) skal inn 18/3.

Så det virker som det går raskere etter hvert i alle fall:)

Ingen grunn til å deppe. Du sparer en tier! :drink

Back