DY SE-RRO/LN-DYO - status

Re: LN-DYO - status

LN-DYO er på finalen nå. Hvem knipser halen først?

Var hos DY på SVG og så på denne idag da det var ferdig installert internet ombord av øst-europeere, og maskinen var helt klart fin, men setene var noe av det værste jeg har vært borti. Takker for at jeg slipper å tilbringe noen timer i de der, da hadde det blitt brokk i ryggen.

LN-DYO er på finalen nå. Hvem knipser halen først?

Eg er først ^_^

Få se da...:)

Denne dukket opp i mellom snebygene i kveld, onsdag 30/3-2011. Her er LN-DYO sitt aller første Tromsøbesøk foreviget...:fly

226.jpg

236-1.jpg

238-2.jpg

246-1.jpg

DYP er vel planlagt til Norge rundt 28 april en gang. Tar vel ca. 3 ukers tid fra maskinen er ute av produksjon til den er klar for levering. Ser ihvertfall sånn ut på de som er levert til nå. Så det er kanskje ikke så mange dager til neste maskin kommer til syne da.

LN-NOW har vel full oversikt. Pleier og komme mye data om dette fra den kanten.

Last edited:

Ok, skal fange DYP på brikken har jeg bestemt meg for :)

Ja du er fra solatraktene så da er det vel muligheter for ett blinkskudd på første landing på norsk jord. Du får kanskje selskap av en til som er ute i samme ærend.

Mulig han mener meg ... ;) Neste kommer ut av fødestua om en ukes tid ....

LN-NOW ble overlevert DY 11 aiug 2010 og ble satt i trafikk 19aug...
LN-MOW derimot, vet nok mer enn LN-NOW ;)

Ja det gikk litt fort i svingene i går, ikke lett å holde styr på alle DY reg'ene de kommer jo ikke alltid i alfabetisk rekkefølge heller. Jeg har jo sett begge de to ovennevnte(men bare en av dem på FBU!) og ingen de to har Sky Interior, det har nemlig LN-DYO!:fly

Last edited:
Back