DY SE-RRG/LN-DYG - status

Re: LN-DYG - status

Ser at disse nyesete ikke brukes til DXB, noe jeg synes er synd. Kanskje de nedrer det ila. uken? I dag er det LN-NOG som flyr OSL-DXB-OSL hvertfall.

Etter hva jeg har hørt må det være fantastisk å fly denne helt ned til DXB! Snakk om mest mulig for pengene

Herlig. Skal fly DY5002 i morgen, så det blir stas:)

Kanskje til og med prøve meg på en aldri så liten TR også? Fikk Canon 500D til jul...:)

Et lite spm bare: er det strømuttak på setene på de nye maskinene? Hadde vært fint å se film på PCn...

Flyene brukes der de passer best inn i planleggingen, det måtte være seg Tromsø i nord eller Marrakech i sør, om de heter -NOH eller -DYG.

Et lite spm bare: er det strømuttak på setene på de nye maskinene? Hadde vært fint å se film på PCn...

Skaffa MAC istället. Gott om batteri ;)

Har du en Amerikansk adapter så kan du låna lite ström i Gallyt.

I løpet av natten tror jeg faktisk det har kommet en helt på halen til DYG, uten at jeg vet hvilken, så ut og kikk etter DYG folkens :)

Flyene brukes der de passer best inn i planleggingen, det måtte være seg Tromsø i nord eller Marrakech i sør, om de heter -NOH eller -DYG.

Jaja, det forstår jeg, men i praksis finner man ofte utsagn både her på forumet og ellers av type "du har størst sjanse for god beinplass på LHR-ruta med SK". Min erfaring er heller ikke representative, men med DY opplever jeg stadig at det er mye større sjanse å sitte på en NO- eller DY-serie på en utenlandsrute fra OSL, og mye større sjanse å havne i et trangt KH fra TOS. Kanskje har jeg hatt maks uflaks, men sånn er det :). Men det blir vel OT.

Jaja, det forstår jeg, men i praksis finner man ofte utsagn både her på forumet og ellers av type "du har størst sjanse for god beinplass på LHR-ruta med SK". Min erfaring er heller ikke representative, men med DY opplever jeg stadig at det er mye større sjanse å sitte på en NO- eller DY-serie på en utenlandsrute fra OSL, og mye større sjanse å havne i et trangt KH fra TOS. Kanskje har jeg hatt maks uflaks, men sånn er det :). Men det blir vel OT.

Bare du som reiser på feile tidspunkter i forhold til når de har planlagt de store fine 738'erne! ;) :p Det varierer vel også med ferie og typiske høytider. DY har "fast" (merk i gåseøyne) 738'er avgang ca i 16-17-18tiden fra TOS, mener jeg å huske. Iallefall i sommerhalvåret.

Men den uflaksen din deler jeg, var først i år (2010) at jeg for første (og foreløpig siste gang) fløy en 737-800'er fra Norwegian. Ellers har det bare vært 737-300 fra/til TOS...

Back