Scanvin # 13 i 2009 - Valpolicella

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ukens Scanvin er en gjenganger i handlekurven - i allefall når jeg seiler med DFDS eller Color Line.

Tommasi Valpolicella Classico Superiore Ripasso 2006 koster NOK 192,60 på Vinmonopolet og for Danske kroner 228 får du 2 ombord på DFDS.

Har et håp om at sommerferien bringer oss på besøk til vingården til familien Tommasi.

Knallrød farge - nesten blå farge. Fin fruktighet med smak av krydder og da særlig pepper. Passer godt til både hvitt og rødt kjøtt men også til ost.

God helg!

Re: Scanvin # 13 i 2009 - Valpolicella......

Den er super! På den kulørte linjen koster den NOK 149,-.

Seil & kjøp! :)

BF:cool2

Otroligt ! Köpte en flaska igår. Sen läser man på forumet. Kostar 109 sek på Systembolaget.

Otroligt ! Köpte en flaska igår. Sen läser man på forumet. Kostar 109 sek på Systembolaget.

Er du sikker? Det var da veldig billig. Prøvde å finne den på systembolaget.se men finner den ikke der!

Blir nok en flaske til i kveld...

Å? Tømt den første alt i kveld, altså? ;)

syns Valpolicellanavnet generelt står for god vin, uten å ha smakt denne du nevner her... (enda);)

Ikke riktig så ille Biz - men det ble noen flasker i går og nå er kveldens første åpnet.

Ja, den er for god til at bare en flaske er nok! ;)

Åpnet en flaske av den selv i kveld her. Men jeg får den heldigvis for meg selv!!:colgate:

Back