Lennart ScanFlyer Rusty 4 May 2012 #1 Har en ca 4 år gammel Uniden UBC 3500 som skal selges kr 1200. Denne bruker oppladbare batterier, kommer med ekstra lang antenne, og en bruksanvisning. Ferdig lagret frekvenser for Sola, bergen, Gardermoen og Heathrow
Har en ca 4 år gammel Uniden UBC 3500 som skal selges kr 1200. Denne bruker oppladbare batterier, kommer med ekstra lang antenne, og en bruksanvisning. Ferdig lagret frekvenser for Sola, bergen, Gardermoen og Heathrow
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 4 May 2012 #2 Hørtes intressant ut ihvertfall. Og ikke minst kjekt og høre hva dem sier og snakker om på flyplassen blandet med kontrolltorn, bakkemanskap å flyene.
Hørtes intressant ut ihvertfall. Og ikke minst kjekt og høre hva dem sier og snakker om på flyplassen blandet med kontrolltorn, bakkemanskap å flyene.
L LN-NoR ScanFlyer Blue 4 May 2012 #3 tror ikke du kan høre hva bakkemannskapene sier til flyveren vi kobler oss rett på flyet med kabel
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 4 May 2012 #4 Åja dumme meg hehe. Der tok jeg kraftig feil ihvertfall men men nå vet jeg ihvertfall hva der er så.