erlingjo ScanFlyer Blue 11 Oct 2010 #1 Oppdaget at min litt eldre Nikon telelinse støyer på scanneren min når jeg holder utløseren halveis nede.. Dette er en linse som bruker fokus internt i kamerahuset. Noen andre som har oppdaget dette fenomenet?? erlingjo
Oppdaget at min litt eldre Nikon telelinse støyer på scanneren min når jeg holder utløseren halveis nede.. Dette er en linse som bruker fokus internt i kamerahuset. Noen andre som har oppdaget dette fenomenet?? erlingjo
S suppebuss Newcomer 12 Oct 2010 #3 Jeg har irritert meg over at nikon-utstyr skaper støy på scanneren.. radiostøy rett og slett. Er jeg og Erlingjo de eneste med slike erfaringer?
Jeg har irritert meg over at nikon-utstyr skaper støy på scanneren.. radiostøy rett og slett. Er jeg og Erlingjo de eneste med slike erfaringer?
P Piddien ScanFlyer Silver 13 Oct 2010 #4 Jeg hadde det samme "fenomenet" på både Nikon D-50 og D-80. På D-5000 har jeg ikke opplevd at det blir støy på flyradioen (scanneren).
Jeg hadde det samme "fenomenet" på både Nikon D-50 og D-80. På D-5000 har jeg ikke opplevd at det blir støy på flyradioen (scanneren).