LN-MOW Flyklapper Medlem 26 Sep 2010 #21 P.A. VIKING said: Med slik merking av bag kan det ikke bli feil : Click to expand... Jo. Det gikk svært dårlig med LH for en uke siden. MED pri-tag. Også på OSL under retur fra Barcelona fredag kom kofferten min nesten sist ..
P.A. VIKING said: Med slik merking av bag kan det ikke bli feil : Click to expand... Jo. Det gikk svært dårlig med LH for en uke siden. MED pri-tag. Også på OSL under retur fra Barcelona fredag kom kofferten min nesten sist ..
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 26 Sep 2010 #22 Da må det være karma, avsender (takk Tobben) , SAS TAG, eller Crew Kofferten som gjør utsalget
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 26 Sep 2010 #23 Er enig med LN-MOW her. Pritag/Scanair tag funket svært dårlig i Nürnberg med LH i helgen (diversjon grunnet dårlig vær). Nå sitter jeg på CPH, så får vi se om det funker bedre i BGO (tviler sterkt).
Er enig med LN-MOW her. Pritag/Scanair tag funket svært dårlig i Nürnberg med LH i helgen (diversjon grunnet dårlig vær). Nå sitter jeg på CPH, så får vi se om det funker bedre i BGO (tviler sterkt).
S. Holberg ScanFlyer Gold 26 Sep 2010 #24 En slik merking førte til nesten siste bag på båndet sist jeg var på OSL(en uke siden) Men dog, første bag i Düsseldorf samme dag
En slik merking førte til nesten siste bag på båndet sist jeg var på OSL(en uke siden) Men dog, første bag i Düsseldorf samme dag
Hpkris Front section flyer 27 Sep 2010 #25 Kofferten har ligget først på båndene i AYT IST og AYT . Så får vi se hvordan det går på SXF og RYG til tirsdag.
Kofferten har ligget først på båndene i AYT IST og AYT . Så får vi se hvordan det går på SXF og RYG til tirsdag.