Scanairtagger, hvor er dere?

S. Holberg

ScanFlyer Gold
Jaja, noen nevnte at vi kanskje skulle ha en tråd hvor disse fine scanairtaggene våre har vært på tur, og hvordan de fungerte. Så da starter jeg ;)

10. sept 2010:
KSU-OSL SK2302. Ved båndet på OSL kom det tre Pri-bagger og min scanairbag! Kanskje en tilfeldighet, men litt morro lell. Får sjekke på søndag om det funker andre veien også ;)

Jeg har ikke fått prøvd min i lufta enda.

Har ikke sett noen ankomme/reise med noen av våre fly på SVG enda.

Du skulle vært i nærheten av gate 20 mellom 1530 og 1640 fredag, så hadde du nok observert i alle fall en. Jeg har ennå ikke sett andre enn mine egne.

Mvh,

Reiste med mine for første gang i dag. Til tross for at jeg ikke festet en på kofferten som ble sjekket inn, så dukket den kjapt opp på båndet i CPH - faktisk før meg.

Har haft mine med en tur i TXL, men kun på håndbagagen, så ingen erfaringer med om det virker på bagagen ;)

Funket ikke like bra på returen idag..
Hadde både scanairtag og PRI-tag, men stod igjen nesten helt til slutt.

Da har taggen vært en runde i det siste. De siste dagene har taggen vært på KSU, OSL, CPH, DUS. Kom rimelig kjapt på Gardermoen i går, men ellers ikke noe spesielt.

Scanair i kombi med pri-tag'er synes å være en dårlig kombinasjon. Min kom blant de siste på Lufthansa til OSL i går.

Min har vært på følgende tur:

OSL-AMS-ATL-ABQ-DEN-SFO//SAN-PHX-ABQ-ATL-AMS-OSL.

Ved ankomst på OSL så kom den faktisk som bag nr 4 eller 5. Men det var muligens pri-tag som gjorde susen siden en annen koffert som også var vår uten Scanair-tag men med pri-tag kom samtidig :p

Den skal ut og lufte seg igjen om en måneds tid, da til BRU. Deretter blir det asiatiske stuere som får hilse på Scanair-tagen i november ;)

Tag'er på Tur med LN-WID

Attachments

• 1285220604996.jpg
    1285220604996.jpg
    34.8 KB · Views: 128
  • IMAG0142.jpg
    IMAG0142.jpg
    34.1 KB · Views: 128
Back