Scanairmøte Trøndelag (17/2)

Re: Scanairmøte Trøndelag

Da slenger jeg ut noen datoer som kan passe for meg i allefall - men jeg tror kanskje alt i alt jeg er en av de mest fleksible :p

11/2, 18/2, 11/3 (Torsdag om hhv 1, 2 og 5 uker)

Da slenger jeg ut noen datoer som kan passe for meg i allefall - men jeg tror kanskje alt i alt jeg er en av de mest fleksible :p

Opptatt alle kveldene...:cry:

*kremt* eg hadde gløymt F5 på nettleseren før forrige post, så såg datoane no....;) Eg kan ikkje 8., 9. 10. ellers ok. Eg har og stor fleksibilitet, dog eg kan få brå endringer i planer på jobben.

Ok!

Jeg kan 16/2, 17/2, 23/2 og 24/2.

hmmm, det var sant, 16. er damas bursdag -muligens litt risikabelt å ta ut den dagen, så eg må visst korrigere: eg kan ikkje 8.,9.,10. og 16.

17., 23. og 24. går fint ;)

Jeg kan alle dagene, men 23/24 må jeg trikse litt så 17. er å foretrekke.

Skal vi da satse på17/2 ?

Ser ut som den datoen passer for de som har meldt sin interesse....:)
Noen forslag på plass....i Stiftsstaden da går jeg ut fra

Jeg støtter at det bør legges i nærheten av Værnes...

Hehe, da jeg så denne tråden tenkte jeg på Stjørdal og MOW i 2005, og jammen var det sist ja... Bor ikke i Trondheim lenger ;-)

Eller i nærheten av aerodromen........

Jeg støtter at det bør legges i nærheten av Værnes...

Selv støtter jeg bartebyen, mest fordi det sansynligvis er større sjanse for å finne et sted som passer. Bussmessig er jeg nesten på midten og det er vel noen som må kjøre eller busse eller toge uansett.

17.02 er utmerket, må innrømme at byen passer best da jeg bor på Heimdal. Finnes jo mange vannhull i Stiftstaden:D

17. er jeg i Seattle, så jeg får heller bli med på neste møte. Håper det blir mulig å få til litt mer regelmessig enn hvert 5. år, så man lettere kan slenge seg med ;)

Har visst fallt av denne tråden litt, men den 17. ser ut til å passe bra for meg og. I Trondheim by hadde vært fint, men jeg skal vel klare å komme meg nordover óg dersom det blir aktuelt :)

Back