Scanairmøte Trøndelag (17/2)

Re: Scanairmøte Trøndelag (17/2)

Da er bord bestillt på Graffi, under det treffende navnet Scanair... ;)

Vi møtes kl. 19:00 :) Vel møtt

PS: Det er bestillt bordplass til 9 personer, per nå er vi 7 stk. Om noen vet om noen som kommer og ikke er påmeldt,vennligst gi beskjed snarest.

... og adressen er?

(Kanskje Thomas Angells gt 12?)

Noen som kan bekrefte/avkrefte?;):drink

... og adressen er?

(Kanskje Thomas Angells gt 12?)

Noen som kan bekrefte/avkrefte?;):drink

I allefall Thomas Angells. Kommer du med buss fra "Schøar'n" så hopper du av på Nova og går opp søndre og første til høyre etter BK. Samme om du kommer med tog, men da må du vandre litt lengre i Søndre bare. Kjøyrar du bil så er du på egen hånd :p

I allefall Thomas Angells. Kommer du med buss fra "Schøar'n" så hopper du av på Nova og går opp søndre og første til høyre etter BK. Samme om du kommer med tog, men da må du vandre litt lengre i Søndre bare. Kjøyrar du bil så er du på egen hånd :p

Det blir vel bussing tenker jeg. TIMEkspressen kl. 18.00 :D

Må dessverre melde avbud i kveld, akutt syk katt må til veterinær nå.

Ønsker Scanair Trøndelag en flott kveld på Graffi:D

Edit, dyr på diett, kommer :)

Last edited:

Takker for en hyggelig aften folkens :D Det var trivelig å få ansikter bak nickene her på forumet.
Nå satser vi på at det blir en litt mer fast møtefrekvens enn "en gang ca hvert 5.år..." ^_^ ^_^

Takker for en hyggelig aften folkens :D Det var trivelig å få ansikter bak nickene her på forumet.
Nå satser vi på at det blir en litt mer fast møtefrekvens enn "en gang ca hvert 5.år..." ^_^ ^_^
Absolutt hyggelig, selv om jeg skal være klok av skade og ikke komme hjem litt over ti dagen etter neste gang. :p

Veldig hyggelig å møte dere alle sammen. Gleder meg til neste gang...:drink

Henger med på og takker for i går! Det var riktig hyggelig og jeg gleder meg til neste gang!
Bilder - nei dette holder vi for oss selv ;) Neida - jeg hadde faktisk tenkt å ta med kamera, men glemte det i farta og ingen andre knipset noe heller. Får heller se om vi klarer å få det til neste gang!

Back