Scanair sommerfest på Sjøflyhavna 14/7 kl 1800 (Nu med bilder)

Re: Scanair sommerfest på Sjøflyhavna 14/7 kl 1800

Takk for en veldig hyggelig ettermiddag. Som vanlig ble jeg sittende med en pepsi mens alle andre drakk øl. Og som vanlgi måtte jeg også dra tidlig desverre. Veldig hyggelig gjeng å treffe, og det er jo faktisk ikke mange måneder igjen før det er julebordssesong :cheers:

Du var ikke den eneste, imm. Jeg også hadde også bil. :-( Vi som bor ute i provinsen har ett lite problem der...

Men takk for en hyggelig kveld alle sammen! Dette må gjentaes......

Takk for en veldig hyggelig ettermiddag. Som vanlig ble jeg sittende med en pepsi mens alle andre drakk øl. Og som vanlgi måtte jeg også dra tidlig desverre. Veldig hyggelig gjeng å treffe, og det er jo faktisk ikke mange måneder igjen før det er julebordssesong :cheers:

Det er veldig hyggelig at du tar turen, LA. Alltid stas å møtes :)

ln-mow said:
05: Men FBUKRSK var ikke død ... leiesoldat Reithe forsøker pushback på etiblissamentets lekefly.

Tja, KR (stuerne) med glass i hånden på Sjøflyhavna - "that its all just a little bit of history repeating". Vel når de ikke var i rusegropa, da. Bwoahaha!

Ellers takk for en hyggelig aften. Jeg fikk dessverre ikke pratet så mye med dem jeg ikke hadde truffet før (typisk Dag Johnsen, som ikke er her så ofte), men jeg koser meg alltid fælt med en veldig sosial og oppegående gjeng. Og det er ikke vanskelig å få til treff på Sjøflyhavna - det blir flere av dem.

Ha en brillefin dag!

Kristian

Hei gutter! Hiver meg på - må også si takk for en super hyggelig kveld - neste gang får jeg forsøke å sirkulere litt mer, men ble jo litt mer kjent med noen av dere igår. Hodet mitt surrer dog fremdeles litt med "nick/navn" - men om jeg er med mange nok ganger så faller vel de brikkene også på plass :-)

Jeg er hun med det meget korte mørke håret og rosa topp denne gangen, dvs Camilla. Min mor (som ikke har klart å surre seg inn her på forumet) er Elisabeth Storm, tidligere flyvertinne...

Ha en fin-fin dag folkens!

Här kommer mina bilder, jag skall få till en TR senare :)

Tack alla för en härlig kväll! :nor

Attachments

• IMG_0024.jpg
    IMG_0024.jpg
    85.7 KB · Views: 306
  • IMG_0027.jpg
    IMG_0027.jpg
    72.1 KB · Views: 304
  • IMG_0026.jpg
    IMG_0026.jpg
    78.7 KB · Views: 306
  • IMG_0028.jpg
    IMG_0028.jpg
    72.9 KB · Views: 302
  • IMG_0029.jpg
    IMG_0029.jpg
    70.1 KB · Views: 304
  • IMG_0030.jpg
    IMG_0030.jpg
    71.3 KB · Views: 147
  • IMG_0031.jpg
    IMG_0031.jpg
    79 KB · Views: 145
  • IMG_0033.jpg
    IMG_0033.jpg
    84.9 KB · Views: 155
  • IMG_0035.jpg
    IMG_0035.jpg
    54.5 KB · Views: 165
Re: Scanair sommerfest på Sjøflyhavna 14/7 kl 1800 (Nu med bilder)

Someone flyr i fylla ! ! Promillekontroll?? :o

Norwegian Aleways........:colgate:

Av en ellerr annen grunn forbinder jeg Norwegian mye mere med Budweiser enn Ale's....^_^^_^ Kanskje det har noe med at en maa betale ekstra med begge.....:rolleyes:

Saa ut som ett meget vellykket arrangement.

Det var det absolutt! Været gikk fra grått til fin sommervær på tirsdag formiddag, akkurat i tide til treffet. I tillegg gikk vi klar av et par Cb-er som bestemte seg for å tømme vann utover deler av Oslo og Bærum. Tror vi var oppe i ca. 25 personer på det meste.

Jeg føler at isen jeg hadde i hånda ikke matchet resten av bildeserien :p

Det är därför "Fellowship" ser så skeptiskt på dig två bilder senare :)

Solen varmet godt, så det var godt med en is etter kjØLig drikke :cheers: :)

Og de som lurer på hvem mannen bak armen i nest siste bilde er - ja, det er LN-MOW som tok oversiktsbilder (av gryende måner) :lol

Og de som lurer på hvem mannen bak armen i nest siste bilde er - ja, det er LN-MOW som tok oversiktsbilder (av gryende måner) :lol

Du kommer til å få så mye RoundUp i shampooen din, KGL. :colgate:

Du kommer til å få så mye RoundUp i shampooen din, KGL. :colgate:

Vidundermiddel mot flass!
Jeg hadde det veldig hyggelig på "Iron Monkey" jeg. Så hyggelig at jeg ikke ofret dere en tanke! Så da så!:cheers:

Bare innrøm det Stein, du var grønn av misunnelse - selv adressen til Iron Monkey viser det: 99 Green(e) Street :)

Bare innrøm det Stein, du var grønn av misunnelse - selv adressen til Iron Monkey viser det: 99 Green(e) Street :)

Good try, but no cigar! Næææhhh.... En Dogfish og utsikt til "balkongen" til Virg(inia) gjorde Fornebulandet til noe langt borte!:colgate:

...og idag var jeg forbi (les: over) rundt lunchtider; men det var visst hverken forumdeltagere ( - eller noen andre....) som spiste lunch der i gråværet?!? Fin tur var det håkkesom! :-) Det er noe helt spesielt med det stedet...

Back