Scanair sommerfest på Sjøflyhavna 14/7 kl 1800 (Nu med bilder)

Re: Scanair sommerfest på Sjøflyhavna 14/7 kl 1800

Da fikk vi den oppklart. Takker så mye!

Hei

Kommer vel kanskje ut en tur. Vi planlegger flyboklansering i august på Sjøflykroa så da kan jeg fint sjekke opp forholdene.

Hadde jo vært veldig fristende dette, men på sommeren er det vanskelig med kommunikasjonen ned til Sørlandets hovedstad. Siste fly til KRS går fra OSL 1945. Så da må det i tilfelle overnattes og det er også dyrt på denne tiden. Så det må nok desverre utgå for mitt vedkommende diverre!

BF:cool2

Da meldte også DagJ seg etter en skuffende begivenhetsløs reise med Ryanair fra Prestwick. Hvis noen skal i retning Lier etter gildet, er han interessert i å diskutere transport ...

Grrr, jeg er i Molde og på jazz'en denne uka, så dere får kose dere uten meg :) Ha det morro!

Da meldte også DagJ seg etter en skuffende begivenhetsløs reise med Ryanair fra Prestwick. Hvis noen skal i retning Lier etter gildet, er han interessert i å diskutere transport ...

Litt avhengig av hvor i Lier han skal så har de jo fått litt bedre frekvens på rute 169 de siste årene: http://vkt.reiseinfo.no/ruter/r/169.htm

Han får stille tidlig på FBU så blir ikke siste avgangen så halvgæli....

Jeg kjører forbi Lier etterpå, ja. Itteno problem å sitte på....

Heisann SEK!

Mor og far bor nedenfor Tranby rett ovenfor der det gamle Lier Sykehus ligger. Skal du denne veien hadde det vært supert.

Dag

Ståle da man ... kanskje du kjører Slemmestadveien utover også? ;)

Heisann SEK!

Mor og far bor nedenfor Tranby rett ovenfor der det gamle Lier Sykehus ligger. Skal du denne veien hadde det vært supert.

Dag

Det går bra Dag!

Og MOW, vi kan jo ta en liten detour langs kysten ja.....

Jeg må desverre trekke meg på grunn av endrede ferieplaner. :( Satser på at det blir flere sammenkomster snart.

Værmeldingen for morgendagens samling :) Ser bra ut foreløpig.

Attachments

• screen1.jpg
    screen1.jpg
    94.9 KB · Views: 149

Blir det reservert? Dem sier på egen hjemmeside at dem har liten kapasitet på kjøkkenet, så kanskje greit for dem å vite at vi kommer.

Dersomatte hvisomatte alt klaffer med jobb og at hele kabalen går opp, melder jeg min ankomst.

All servering av mat etter kl. 1600 foregår nede; jeg antar både ute og inne. Hvis det er mange som skal spise burde vi nok si fra på forhånd, men det begynner egentlig å bli litt sent for det også. Jeg er litt på å bare la det stå til. Det blir sjøflyburger til middag i dag.

Regner med å være der ca kl. 17, litt avhengig av hvor lite det er å gjøre på jobb og hvor sulten jeg blir etter hvert.

Jeg kommer også til å være på plass til ca kl 17.

Hei

kommer nok til å være der tidligere også og skal ha meg litt mat.

Back