Scanair sommerfest på Sjøflyhavna 14/7 kl 1800 (Nu med bilder)

Savipix

ScanFlyer Rusty
Scanair sommerfest på Sjøflyhavna 14/7 kl 1800 (Nu med bilder)

Det har dryftats planer på en get-together vid Sjøflyhavna den 14 eller 15/7. Vilka kan tänka sig att vara med? Denna gång har även avd. Östeuropa tänkt försöka dyka upp och hoppas att så många av våra medlemmar dyker upp (även ni som inte kommer på fly & öl så ofta).

Take it away ladies and gents!

:nor

Deltagare:

Dag Johnsen
Discus
Falcon
Fellowship
Hickok
imm + gäst
LCH
learjet
LN-KGL
LN-MOW
LN-SEK
jcnorway
Matave
MsMaverick + mor
OJB
PC
Savipix
Someone
The Ticketor

Last edited:
Re: Get-together på Sjøflyhavna i juli

|5. er det Champions League-match der ute, så jeg stemmer for den 14. ... Men det kunne sikkert være OK med litt kjØLig drikke etter matchen også .. ;)

Dag Johnsen, OJB og Discus har allerede meldt sin interesse ...

Jeg tror jeg skal få til 14ende . Planlegger dette , men kan muligens få til 15ende også.

|5. er det Champions League-match der ute, så jeg stemmer for den 14. ... Men det kunne sikkert være OK med litt kjØLig drikke etter matchen også .. ;)..

I følge Stabæk Fotball står det oppført Champion League kvalifisering 14. juli, så vil det på denne dagen bli etter matchen for-å-slukke-sorgen kl. 22+ ;)

Hva??? Da har de byttet dato ... Det er en måned igjen .. vi kan se det an litt.

Null - 0 - fotball interesse herifra - men Sjøflyhavna Kro med godt selskap frister absolutt!!!! Kan forsovet begge dagene, så spiller ingen trille for meg...

Jag är flexibel med datumen och har ungefär lika stort fotbollsintresse som MsMAverick eller kanske lite större än 0 ;)

Jeg er riktignok svært interesert i fotball, men det inkluderer ikke å se et eller annet provins-/forstadslag ta imot vinneren av en eller annen obskur Østeuropeisk liga......dvs både 14. og 15. passer for meg. Så de som kommer langveis fra får bestemme!

Last edited:

Hadde jo vært interessant dette, både med eller uten fotball. Får vurdere det når dato og klokkeslett er satt :)

Tror nok det skal vaere mulig aa presse inn 14. eller 15. juli, ja. Jeg setter meg selv paa sannsynliglisten.

OK - da fikk Stabæk bortekamp og jeg tror IKKE jeg reiser til Tirana .... flexibility is restored and det gjenstår bare å force igjennom en sjefsavgjørelse!

Jeg har sjangs begge kveldene. Kanskje jeg tar en tur begge kveldene, når jeg tenker meg om.

Tycker att vi satsar på 14/7. Något förslag på tid?

Last edited:

Ettersom Stabæk fikk bortekamp først, er det ikke lenger noen konflikt ... 14. høres ut til å ha et ørlite forsprang ...

Re: Get-together på Sjøflyhavna 14/7 kl ?

Jeg har ferie og er definitivt med, begge dagene passer for mine del.

Re: Get-together på Sjøflyhavna 14/7 kl ?

[pirk]Hva med å kalle arrangementet "Scanair sommerfest" i stedet for "Get-together"? [/pirk]

Blir nok hyggelig uansett :)

Last edited:
Re: Scanair sommerfest på Sjøflyhavna 14/7 kl ?

Hmm, gressenke og fri disse dagene, mulig jeg kommer.

Fortsatt ingen forslag på klokkeslett? Da slenger jeg bare ut et forslag. Klokken 18.00?

Det ble EWR denne dagen for mitt vedkommende. Dessverre!:(

Back