Scanair.no`s første biltreff...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Scanair.no`s første biltreff...

Ja tusen takk til alle sammen for en veldig hyggelig ettermiddag/kveld. Det var definitivt en lang reise, men absolutt verdt det!

IMM og Michelle

Takk for hyggelig treff. Så venter vi bare på ENGM RAMP sine bilder av spyleveskepåfyllingshull :p

Jo, takk for en hyggelig kveld! Det var ikke bare bil. vi så faktisk 2 sjøfly som landa. ;)

1 smakebit (fra mobilkamera);

Fra venstre, EB, Someone, FBU4EVER, Falcon

Legg merke til rester av terminalbygget i bakgrunnen:(

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    34 KB · Views: 8

En til:

EB, ENGM RAMP, imm med datter

Attachments

• 2.jpg
    2.jpg
    41 KB · Views: 8

Ser ut som et hyggelig treff. Jeg satt en liten kilometer unna i Vollsveien 2 og jobbet overtid... Min kjønnsløse Audi hadde nok ingenting der å gjøre uansett...

Originally posted by Tommy777

Ser ut som et hyggelig treff. Jeg satt en liten kilometer unna i Vollsveien 2 og jobbet overtid... Min kjønnsløse Audi hadde nok ingenting der å gjøre uansett...

Det hadde gått helt fint. Det var allslags biler der, ikke sant, imm (du hadde fint reg. nr. da). ;)

Originally posted by LN-SEK

Originally posted by Tommy777

Det hadde gått helt fint. Det var allslags biler der, ikke sant, imm (du hadde fint reg. nr. da). ;)

Har kult regnummer i USA på bilen der: "Mordi" :D

Jeg stiller opp neste gang for sure...

Kjempebra!!! Veldig hyggelig når "nye" fra forumet dukker opp og viser ansiktet back "nicket", Velkommen....:D

Takk for i går allesammen, dette var veldig hyggelig. Fly og bildilla passer ganske godt sammen. :D

Originally posted by Trety

Originally posted by CK
FREAKS!!!:p

Savnet forøvrig kompaniskap av flere Volvoer... ^_^

Jeg hadde sikkert kastet meg i bilen (Volvo) og kjørt nedover hadde det ikke vært for at jeg var i Amsterdam....:wink

Originally posted by TOS
Jeg hadde sikkert kastet meg i bilen (Volvo) og kjørt nedover hadde det ikke vært for at jeg var i Amsterdam....:wink

Ingenting er som en liten kjøretur når man har Volvo... :cool:

Originally posted by Trety

Originally posted by TOS

Ingenting er som en liten kjøretur når man har Volvo... :cool:

Neida - 160 mil er jo heller ingenting for en som bor i Nord-Norge. Slike avstander kjører vi bortimot daglig...:D

Nå vil jeg jo påstå at det sossiale egentlig er greia her. EB gjorde forresten en bra observasjon: Bilen til SEK er en skikkelig "getaway-car". Kan mannen ha en Munch eller to på veggen? :colgate:

Jeg vil nå si at alle de bilene der var fine som gettaway cars. Untatt den som var parkert et godt stykke fra alle de andre. hehehe, i tillegg til å være den dårligste bilen, med klar margin, har den et alt for lett nummer: LY 50001 til å være gettaway car.

Min datter er forøvrig godt i gang med å bli flygal selv. Hun har vært mye på tur allerede, til tross for at hun bare er 4 år: 3 ganger til New York, 1 gang til Florida, 5 turer til Barbados, og noen ganger i København.
Da hun var 2,5 år var hun allerede klar til å skille LIAT og BWIA. Vi bodde så vi så flyene før landing på Barbados, og hun så alltid opp på himmelen når flyene kom inn og sa "BW" hvis det var jetfly, og "LIAT" hvis det var propell. hehehe. En kommende flyvertinne kanskje?

Ellers håper jeg det blir flere treff fremover. Veldig hyggelig å møtes.

IMM

Originally posted by imm

En kommende flyvertinne kanskje?
IMM

Hvorfor så tradisjonell? Hun kan kanskje heller bli flyger...:smile2

Back