Scanair.no`s første biltreff...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Scanair.no`s første biltreff...

Felles bilvask? :)

Og kommer noe lettkledde piger a'la Helene Rask & co og hjelper oss med den eller?

:cool:

Hmm siden jeg har fått beskjed om å vaske bilen den dagen kan jo det være en ide.....men hvem skaffer damer til å tørke av bilen min? Eller må man ta med det selv?

Helene Rask kan godt vise meg noe gode teknikk-tips hva angår "manuell" bilvask!

:colgate:

Etter en helg med Helene Rask på Lillehammer for 2 uker siden kan jeg garantere at hun er oppskrytt... Done her - got a t-shirt...^_^

Originally posted by ENGM RAMP

Helene Rask kan godt vise meg noe gode teknikk-tips hva angår "manuell" bilvask!

:colgate:

Nå hun visstnok opptatt i kveld da :) skal være på TV2 kl 2000 ikveld hun da :)

Originally posted by EB

Etter en helg med Helene Rask på Lillehammer for 2 uker siden kan jeg garantere at hun er oppskrytt... Done her - got a t-shirt...^_^

I'll do it again!:colgate:

BF;)

Jeg får se om jeg rekker å komme innom en tur. Stiller i så fall med møkkete Saab. :rolleyes:

Skal høre om ikke KOG kan stille med Opalen. Stiller oss andre i skyggen. Bokstavelig talt. :p

Kom med det dere har. Vi kan alltids diskutere fly og spise/drikke....;)

Seks timer igjen,and counting!
Sist vi hadde samling i 'havna spiste jeg en Blue Cheese Burger.Gjør nok det i dag også.Stiller med gild,rød og nyvasket Alfa.

Klarte ikke vente... Nå er den vasket innvendig og utvendig... Blir helt sikkert Blue cheese på meg også...nam-nam!!!

Håper jeg rekker å vaske V50'n utvendig ihvertfall, innvendig rekker jeg neppe...

Men du kommer med V50`n...:smile2 :smile2 :smile2

Og jeg kommer snikende rundt hjørnet i min ulv i fåreklær :lol:

Originally posted by EB

Klarte ikke vente... Nå er den vasket innvendig og utvendig... Blir helt sikkert Blue cheese på meg også...nam-nam!!!

Vaske bil i arbeidstiden, tsk tsk!:rolleyes:

BF:old

Tja! den ble vasket 07:10 - så jeg er vel innenfor grensen av hva man tillater på Sørlandet...:wink

Vel nå skal jeg bare handle, hente modern også skal bilen vaskes....så den kommer nyvasket til Fly og Bil

Og da var nok et vellykket sosialarrangement avviklet.Det gikk i bluecheeseburgere,Pepsi Max,Farris og Solo.Fine biler (bilder kommer!),det kom en engelsk Alfa 156 Berlina også,men de ville ikke prate med oss,bare parkere ved siden av.

Takk for nok en kjempekveld!!! Spesiell takk til vår langveisfarende fra Sandefjord - imm som kom med sin datter!! Veldig hyggelig. Nå setter vi snart dato for årets julebord i regi av Scanair.no!

Back