• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scanair.no julbord

Jeg kan alle dager, men 17. passer best siden det er helg (har stemt).

Dette er et glimrende initiativ :cheers:, spesielt siden jobben fant ut at de skulle ha julebord midt i eksamensperioden min.:(

Og det skjer seffølgelig i Oslo ?
Noen som skaffer vennebiletter til oss her borte ? :devot:

Som förslag kan väl var och en ta med sig ett litet paket till ett maxvärde av 75NOK för utbyte genom lottdragning?

God idè...særlig hvis man har et krav om at pakken må være flyrelatert!!!!

Hadde vært artigt med et julebord med Scanair gjengen. Dato er for så vidt det samme for meg. Har ikke noe spesielt som skjer noen av de datoene. Om muligheten for å reise byr seg er en annen sak. Må se det litt an i forhold til hva som er av tilgjengelige billetter og hvilke planer familien har i den perioden.

Med prisene til DY behøver du vel ikke vennebilletter til Oslo...:up:

Skal prøve å få blitt med på dette, men hadde helst sett at det var en helg... kan nok den 14-15. også, men skal tiidlig på jobb dagen etter.....men det er jo noe som heter flexitid & avspassering da! :cheers:

Kanskje jeg også hopper på, har jo militær-tjenesten i hovedstaden...bare det ikke koster altfor mange dagslønner :thumbup

Tja, siden det er diskusjoner om dager:

Hva en samling for de gale på Asylet - ett av, om ikke, Oslos eldste hus - den 15/12. Kort veg til alle offentlige og private kommunikasjonmidler og overnattingssteder (inkludert Vaterlands bro).

Og så en annen samling for dem som mener at de har vettet i behold rett over gata for Fellowships kontor den 17/12. Igjen, kort veg til det meste. Trikkeholdeplass utenfor døra.

Da blir det en Ole Brumm-løsning som passer i disse rødgrønne regjeringstider. Dyrt for dem som er med begge dager, men det er jo jul.

Problemet er vel at snobbene fra landsbygda ikke vil krysse Akerselven og se Oslo fra sitt sanne ansikt :p

Mange av oss har jo allerede vært på østkanten hos KOG...(...i tillegg til at jeg er fra østkanten)

Tja, siden Blå nå befinner seg i stor-staden så kan det hende også jeg dukker opp. :)

Originally posted by Bizflyer
Ok! Da stemmer jeg for Torggata Kebab!!:smokin

Fra en som jobber i Torggata: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI! :D

Det er mistenkelig mange av de kebabsjappene som er stengt på grunn av "teknisk feil" med jevne mellomrom...

Det blir ike snakk om kebab...vi holder oss nok til italiensk...

Skall vi saetta EB paa letande efter laemplig plats till den 14:e? Saag i en Stockholmstidning att julbord redan boerjar annonseras.

Back