• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scanair.no julbord

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
Foer att hjaelpa EB; Vilken dag passar bast for ett ev Scanair.no julbord? Anledningen att vi gaar ut i god tid aer foer att hjaelpa alla utlandsavdelningarna att boka biljetter om de oenskar naervara.

Pokker - jeg stemte på den 14. før jeg så at Richard er her den 17. Jeg vil ombestemme meg!

Tror CK aer busy den 17:e

Foer mig aer vardagarna inga problem den veckan (och inte helgen heller)

Må nok bli den 14de for meg. Juletrafikken nordover begynner nok fredag 16de og derfra og ut kan det bli problemer på ID.

det hadde vært gøy om du kom ned en tur, Ole Bjørn - og alle andre rundt omkring i inn og utland også

Jeg er tilbake i bakvendtlandet den 17, og kunne gjerne tenke meg å bli med, jetlag til tross. Uansett har jeg en fleksibel billett, så det er ikke skrevet i stein når jeg tar ferie. Det kan bli tidligere, men trolig ikke senere enn 16. herfra.

og jeg har friuka da så hvis alt klaffer så dukker nok jeg også kanskje opp :)

Originally posted by EB
Kan du ikke reise 12. eller 13.?

Det kommer an på hva jeg er ferdig med og ikke. Om jeg står på blir jeg selvsagt tidligere ferdig og kan dra hjem før. Vi får se når det nærmer seg, været i Florida er jo ganske uberegnelig også, og når man skal fly er man avhengig av noenlunde vær

Du skal uansett være velkommen...kanskje vi kunne få til en julelunsj/kaffe senere i uken om det ikke passer?

KGL kommer sikert til å ta bilde av deg til glede (?) for alle her på forumet...

Hvilket etablissement skulle være en bra kandidat for å ta imot vår forsamling av edle mennesker til et slikt arrangement?

Snakker vi om et tradisjonelt julebord, eller ser vi for oss en annen slags servering? Ja, her må vi tenke på alt!!

BF;)

Det ser ut som 14. desember dagen som flest kan... Julebord betyr nok først og fremst; Samle oss flyfreaks, spise mat og drikke brus (Falcon), øl (sikkert noen som vil det også) og vin (i allefall FBU4ever og EB) Ser ikke bort i fra at det blir møte på samme sted som sist...i Bygdøy Allè.

Jeg har egentlig ikke noe preferanse når det gjelder dager her (ennå), men slutter meg til at det er en strålende idé. Trenger absolutt ikke være noe tradisjonelt julebord.

Back