Scanair Luggagetags

Det blir en ny runde i kveld med registering av innkommne innbetalinger og utsendelser

Da er tagen festet på Samsoniten min som skal til NYC på Lørdag og MCO på Tirsdag.

Last edited:
Kanskje sette i gang en "Scanair Luggagetag"-staffett?

Ta bilde av tag'en foran kjente landemerker rundt omkring i verden, så får vi dokumentert hvor bereist vi/tag'en er :)

Førstemann ut får starte en tråd i bilde-forumet ;)

Fyrte av sted en mail til oppgitt adresse 15/07, men ei fått noen bekreftelse på mottatt bestilling. Sendes slik bekreftelse ut, eller er det bare å vente spent på postgangen?...

Fyrte av sted en mail til oppgitt adresse 15/07, men ei fått noen bekreftelse på mottatt bestilling. Sendes slik bekreftelse ut, eller er det bare å vente spent på postgangen?...

Man får bestillingsbekreftelse, det fikk jeg hvertfall.. Bestilte 25/6, men forsatt ikke fått mine...

CK sitter og plasker med tærne i vannkanten på Sørlandet - det er mulig det har noe med det å gjøre .. ;)

Derfor jeg heller ikke har hørrt noe da sikkert. Bare jeg får det til jeg skal til AMS 13.aug.

Tror jeg må bestille meg sånne. Ble stående igjen som "the odd one out" uten baggasjen i det baggasjebåndet ble tomt og stoppet opp i dag....

Blir jeg første jenta, eller? :colgate:

Fortsatt ikke fått noen tilbakemelding her. Hva skjer? Skal ut å reise 13.august og ville gjerne hatt dem til da.

ok, folkens. Nå ligger det 11 konvolutter på kjøkkenbordet, som skal til Norge, Danmark og USA. Hjemme fra ferie onsdag, men med to dager som hjemmeværende husfar for en toåring og en femåring så har det ikke vært sjans til å gjøre noe med utsendelese. Sendingen til Nydalen har Posten tydeligvis ikke klart å få frem, så ny er på vei.

Det er fremdeles tags igjen, så bestill gjerne på scanairtag-alfakrøll-scanair-dott-no
Skriv hvor mange sett á 2 stk (ett sett koster NOK 100 / SEK 120) du vil ha - og (veldig viktig!) skriv adressen. Sender kontonummer tilbake og så fort penger er på konto sendes tags avgårde.

ok, folkens. Nå ligger det 11 konvolutter på kjøkkenbordet, som skal til Norge, Danmark og USA. Hjemme fra ferie onsdag, men med to dager som hjemmeværende husfar for en toåring og en femåring så har det ikke vært sjans til å gjøre noe med utsendelese. Sendingen til Nydalen har Posten tydeligvis ikke klart å få frem, så ny er på vei.

Det er fremdeles tags igjen, så bestill gjerne på scanairtag-alfakrøll-scanair-dott-no
Skriv hvor mange sett á 2 stk (ett sett koster NOK 100 / SEK 120) du vil ha - og (veldig viktig!) skriv adressen. Sender kontonummer tilbake og så fort penger er på konto sendes tags avgårde.
`
Venter jeg også. Bestillt og betalt. Reiser 25/8 og hadde vært fint å hatt en tag med seg da.

Back