Scanair Luggagetags

ok, folkens - taggene er i bestiling hos Crewtags i USA, og shippes via Scanair USA East. For å dekke kostnadene - inkludert transport og administrasjon og ikke minst royalty til logo-designeren, valuta-risiko, svinn og hele pakka blir prisen NOK 50 + porto for én, eller NOK 100 inkludert porto (SE/DK/NO) for to.
Send gjerne (bindende) bestilling allerede i dag til scanairtag@scanair.no med navn, adresse og hvor mange tags du vil ha. Kommer tilbake med estimert leveringsdato når vi får det fra leverandøren.
(selv om du har skrevet bestilling her, så vil jeg helst ha bestillingen på mail, så har jeg kontroll på hvem som bestiller hvor mange, slik at vi ikke blir utsolgt)

Da har de nådd første mellomstasjon her i Alpharetta, hvor repakking gjøres for den lange reisen over havet. Linselusa ble anskaffet på SAS-museet for et par uker siden. Kjøp en du også! (dagens plugging)

scanair.JPG

Hehe ... kjøp begge deler, så er du på den sikre siden og har støttet både museet og forumet. ;)

Tag's er bestilt! En annen ting jeg lurer på. Hadde det gått an å fått lagt noen store klistremerker á la amerikanske bumperstickers? Med scanair logo på? Kona klarte å forveksle kofferten vår med en annens på flyplassen på forrige ferietur....

Da lå to tags i postkassa i dag. Utmerket! De skal få luftet seg om en drøy uke. I alle fall den ene av dem. Mye bedre enn gullkort-tag, seff !

Jeg saa ikke dette geniale tilbuded foer naa. Kan de fortsatt bestilles? Om ja, sender jeg mail.

Har bestilt d. 25. juni, men intet hørt omkring betaling m.v.

Bestilling er nu sendt igen pr. mail.

Tag's er bestilt! En annen ting jeg lurer på. Hadde det gått an å fått lagt noen store klistremerker á la amerikanske bumperstickers? Med scanair logo på? Kona klarte å forveksle kofferten vår med en annens på flyplassen på forrige ferietur....

Hei, var det dere som tok trillekofferten min fra BCN? Var noen år siden...men var tagget med "Siste flight fra Fornebu"

Det er fremdeles tags å få kjøpt. Send mail til scanairtag-alfakrøll-scanair.no med navn, adresse og hvor mange sett á 2 tags dere vi ha. Flyhi, dine er på vei

Back