Scanair fly og mat på ARN den 5/2

Savipix

ScanFlyer Rusty
Scanair fly og mat på ARN den 5/2

Som det ser ut nu kommer minst 4 av oss att vara på Arlanda eftermiddagen den 5/2 av olika anledningar och vad passar då bättre än en "fly og mat"?. Föreslagen plats är Alfredos i Sky City runt 1530-1600.

Är det någon annan som är i närheten och vill dyka upp är ni mer än välkomna!

I egenskap av moderator gör jag även den här tråden Sticky. :cool:

Re: Scanair fly og mat på ARN den 5/2

Crap.. er jo 4 måneder for tidlig dette da ;) Ska en tur innom Arlanda i juni jeg da :)

Bra initiativ! Selv skal jeg ikke til Arlanda før senere i måneden og i juni...

Hadde det vært noen timer senere på dagen (18:00 og utover) kunne jeg gjerne kastet meg på ett fly bortover..
..savner pizza'en på Alfredo's!

Jeg har fått flyttet hjemreisen til kl. 19:25/SK1483. Så da er jeg nok ganske sikker på å møte.

..savner pizza'en på Alfredo's!

Arlandas (och förmodligen hela Sigtuna/Märstas) bästa pizza! Särskilt sedan restaurang Tre Vingar stängde, deras DC-9, Arlanda och Boeing (pizzorna hade såna namn, ja...) var helt sagolika.

Bra initiativ med minimöte, tyvärr jobbar jag och kan ej komma men jag siktar på Märsta Airline Convention på lördag 9 feb i stället.

Jag kan tyvärr inte inställa mig, man måste ju jobba..

Jeg skal også arbejde...tirsdag, og at komme til ARN er udelukket, selvom jeg havde fri
Desværre Per....Men jeg håber da på normal drift...skulle jo gerne til DUS fredag..Har dog dobbletsikret mig...evt bil eller tog til HAM og så med LH til DUS
Hilsen
Ole

Back