• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scalecraft.com - Erfaringer?

Tja - mahognymodeller kommer vel stort sett fra Filippinene, og disse er litt blandet drops .. Ingen generell info på sidene understøtter dette. Domenet eies av en svenske iflg whois.

Finner en meeeget positiv anmeldelse på epinions - skrevet av en bruker uten andre postinger. Gjør meg litt mistenksom ... ;) Men bevares - dette kan godt være høy kvalitet likevel.
 
Jeg lurer på om disse "anonyme trestykkene" har/vil få noen samleverdi, eller bare kjekt å ha ? Men bevares, de vil jo alltid pynte opp på et mannlig skrivebord, dog ikke hos meg.
 
Jeg har sett litt på en Boeing 737-800 med følgende mål: Vingespenn: ca 46 cm Lengde: ca 46 cm Høyde inkl. tripod: ca 25 cm Vekt: ca 900g.
 
Jeg har sett litt på en Boeing 737-800 med følgende mål: Vingespenn: ca 46 cm Lengde: ca 46 cm Høyde inkl. tripod: ca 25 cm Vekt: ca 900g.

Da er den veldig unøyaktig. Like lang som vingespennet...
Ekte B738: Wingspan: 34,3 meter
Wingspan w/ winglets: 35,8 meter
Lenght: 39,5 meter
 
Back
Top