• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Savner du å være på tur? Simuler!

Re: Savner du å være på tur? Simuler!

Det begynner å bli flere måneder siden jeg sist var på en tropisk strand og jeg kommer meg antagelig ikke dit på lang tid. Simulerer litt ved å se på denne stranden og har funnet ut at det antagelig må bli et skikkelig besøk dit når dette er over.
https://www.youtube.com/watch?v=KlNP-KAwTV4

Savner du å være på tur? Simuler!

Litt på siden, men i Sør-Afrika må alt av spisesteder holde stengt mens landet er i lockdown, inkludert fast food sjapper. For noen er tydeligvis savnet etter fritert kylling fra KFC med tilbehør stort[emoji490] Så da må man simulere[emoji1787]
c8d27b2f1ef4b4f861ab20dbc4b233c1.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:

Simulere, tja.

Fløy en ILS06 i dag.
Break off til 24.
Vindstille, og fikk lov til å sjekke stranden på Huk. :D

:fly

eaZMwrj.png

Simulere, tja.

Fløy en ILS06 i dag.
Break off til 24.
Vindstille, og fikk lov til å sjekke stranden på Huk. :D

Ventet på en LH-maskin på FBU en gang. Vakkert vær midt på sommeren. Vi satt i brua på 37 og dinglet med bena og så den elegant gikk rundt. Andre forsøk gikk greit. I cockpit satt det to yngre herrer som innrømmet at de ble oppmerksom på nakenstranda på Huk ved første forsøk og ble enige om å ta en nærmere titt .. ;)

Ventet på en LH-maskin på FBU en gang. Vakkert vær midt på sommeren. Vi satt i brua på 37 og dinglet med bena og så den elegant gikk rundt. Andre forsøk gikk greit. I cockpit satt det to yngre herrer som innrømmet at de ble oppmerksom på nakenstranda på Huk ved første forsøk og ble enige om å ta en nærmere titt .. ;)

Som så mange andre med god hjelp av Isak i tårnet. :D

Slik gjør vi det her borte i koloniene..

Attachments

• 8109C383-AAA8-4EE5-ACE8-BE2BBE236452.jpeg
    8109C383-AAA8-4EE5-ACE8-BE2BBE236452.jpeg
    84.4 KB · Views: 584

Savner å være Boeing pilot:

Attachments

• 2DAECAFD-EE1D-474A-BD5E-10EA92B3B60E.jpeg
    2DAECAFD-EE1D-474A-BD5E-10EA92B3B60E.jpeg
    18.3 KB · Views: 480

I dag simuleres det å høste gevinsten av et enormt kjøp av brokkoli på Kiwi. First loungen en inntatt og man skal liksom langt av sted. Mulig jeg bør tiltale fruen som Frau når jeg sjenker? I det minste er macadamianøtter på plass

da7c4ff84e03d3fc6e82389489c3e48a.jpg

I dag simuleres det å høste gevinsten av et enormt kjøp av brokkoli på Kiwi. First loungen en inntatt og man skal liksom langt av sted. Mulig jeg bør tiltale fruen som Frau når jeg sjenker? I det minste er macadamianøtter på plass

Til og med sofaen har samme farge som i First-loungen. Imponerende! :colgate:

Kan jeg sjekke inn snart?

3d1e2e74d84d11b6069bef5c0ea984b4.jpg

Nei. Får prøve igjen i morgen.

Back