• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Savner du å være på tur? Simuler!

Re: Når savnet etter flymat blir stort, finnes der alternativ

Nydelig, ser ut som maten mange eldre får servert via hjemmehjelp i Norge.

Syke, syke mennesker...

Da er Color Line et mye bedre alternativ

Litt OT, men da jeg gikk i barnehagen, fikk fattern ordnet det slik at en av SAS bussene kom og hentet alle ungene og tantene og kjørte oss ut til Fornebu. Der gikk hele bølingen ombord i en DC-6 hvor vi fikk sitte i flysetene og spise vår egen medbrakte matpakke.:biggrin

Scooter01

Last edited:

Litt OT, men da jeg gikk i barnehagen, fikk fattern ordnet det slik at en av SAS bussene kom og hentet alle ungene og tantene og kjørte oss ut til Fornebu. Det gikk hele bølingen ombord i en DC-6 hvor vi fikk sitte i flysetene og spise vår egen medbrakte matpakke.:biggrin

Scooter01

Jeg er fristet til å si at alt faktisk var bedre før... :D

Savner du å være på tur? Simuler!

Og det ble «fløyet» med Swiss til kaffen i dag

9b7e6e42c362944aece666385cdd6a98.jpg

Last edited:
Re: Savner du å være på tur? Simuler!

Savner glassene som Finnair serverer champagne i, samt deres signature drink 'Blue Sky'. Så har nå bestilt meg fire stykk Iittala Ultima Thule champagneglass :D Håper de kommer frem før julebordet!

Ikke helt simulering med fikk nesten flyfølelse da jeg skulle ut å kjøre en kort tur i går. Fyrte opp webastoen mens bilen stod i garasjen og den høres jo litt ut som en APU fra lang avstand, og selv om blyfri 95 avgir en bitte litt annen aroma enn Jetfuel, så fikk jeg nesten en flyfølelse inni garasjen der :p

Besøkte Flyhistorisk Museum på Sola i går. Å stikke hodet inn bakdøra på Friendship'en var nå en ting. Men å ta en tur gjennom kabinen på Metropolitan var jo ganske show. Boarding bak og deboarding fremme. Bare å lukke øynene et øyeblikk å late som man skulle på tur. Selv om flyet var rimelig godt stuet inn i hangaren.

Her ble det å late som vi fløy F i dag, også kjørte litt jukse-kaviar servering, når man uansett ikke kan gjøre noe annet fornuftig på kveldene enn å spise og drikke. Selv om det hadde blitt totalt krasj av konsepter så burde jeg nesten fått tak i Southwest sin 70-tall hot pants flyvertinne uniform til Kona for anledningen [emoji13]

57e360db8cba99466bdc8b26f74f8eff.jpg

Back