Utan att veta säkert hörde jag rykten att denna skall vara reservdelsmaskin.
I følge en på a.net skal LN-RKP brukes som reservefly ut 2018, før det blir delefly.
Selv om flyet er eldst skal det visstnok har de nyeste motorene. Så forklarer nok mye av motivasjonen bak kjøpet. I tillegg til at mange andre deler kan brukes på de andre maskinene
Utan att veta säkert hörde jag rykten att denna skall vara reservdelsmaskin.
Ja, har ikke RKP alltid vært reservefly? Mener at de leiet det inn etter noen travle sommersesonger der selskapet måtte leie inn mye materiell fra andre selskaper pga. feil og skader på andre langdistansefly.
Forskjell på reservefly og reservedelsfly
Sent from my iPhone using Tapatalk
I følge en på a.net skal LN-RKP brukes som reservefly ut 2018, før det blir delefly.
Selv om flyet er eldst skal det visstnok har de nyeste motorene. Så forklarer nok mye av motivasjonen bak kjøpet. I tillegg til at mange andre deler kan brukes på de andre maskinene
vis det er gamle kabinen til LAN (ikke plus setene) så syns jeg ikke at den er såå ille.
gamle kabinen til SAS var mye værre syns jeg
Jeg tror mer det er hvilke steder SAS flyr teller, ikke hvilke seter de har eller at de har eldre maskinener. Siste 12 måneder har sittet fire ganger i SAS-maskiner og det var på turer hvor SAS-flightene var bøndlet med Widerøes. Men uten det har jeg greid meg godt uten hjelp fra SAS på fire turer til Kiev, en tur til London, en tur til Ho Chi Minh City, en tur til Helsinki og 11 turer til Vestlandet. På beddingen før dette halvåret er gått ligger en tur til Puerto Montt (PMC), en tur til Hampshire (LHR eller SOU), et par turer til Kiev (KBP)/Dnipro (DNK) og noen Vestlandsturer. Tror ikke SAS blir noen som kan tilby noe spesielt her og da hjelper det ikke hvor gode setene de har er.
Etter hva jeg ser rapportert fra en nylig meet&greet med SAS vurderer de beholde [flere] A340 maskiner også etter A350 maskinene er på plass og bruke dem på ny long haul low yield ruter med lave frekvenser. Antar hvis det er tilfellet at flyene vil bli ominnredet til en mer passende konfigurasjon til formålet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.