Darth Vader
Newcomer
Jeg bare lurte på om det virkelig var klassifisert som en streik denne "go Harry" flygerene hadde i januar?:spin:
Originally posted by Airwolf
På den ene siden er det greit og forståelig nok, hans forum. På den andre siden så bryter han loven om ytringsfrihet i offentlige fora. Men slik er nå det...
Originally posted by Concorde
Kan vi faa en poll om temaet?
Blir det streik eller aksjoner i April?
Det er ikke negativ omtale av SASBU, kun en ytring fra fortvilte betalende kunder.
Originally posted by LN-KOG
Kan du presiere dette, Airwolf? Gjerne med henvisning til korrekt lov og paragraf.
og i en PM skriver han at han ikke ønsker negativ omtale av SAS i sitt forum fordi han selv er ansatt i SAS-gruppen.
CK, selvsagt har du full råderett i ditt forum, jeg har vel heller ikke sagt noe annet![]()
På den ene siden er det greit og forståelig nok, hans forum. På den andre siden så bryter han loven om ytringsfrihet i offentlige fora. Men slik er nå det...
Originally posted by Leorim
Jeg vil jo bare vite om det blir streik eller ikke. Om jeg skal holde meg hjemme eller ei :hoho
Originally posted by Leorim
Jeg vil jo bare vite om det blir streik eller ikke. Om jeg skal holde meg hjemme eller ei :hoho
Velg et annet selskap om du er i tvil. Jeg skal også ut å fly SASBraathens i den perioden. Men nå har vi fått ei regjering som bl.a. Ap sitter i og de har langt lavere toleranse for streik enn borgerlige regjeringer av en eller annen grunn. De har stoppet flere streiker med tvungen lønnsnemnd enn de borgerlige - forklar det den som kan.
Bestem deg for hva du egentlig mener og så kan vi diskutere ut fra én mening fra hver debattant.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.