• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS9231?

pilot94

ScanFlyer Silver
Ser på flightradar at LN-RRZ er på vei oppover mot AES/MOL fra CPH.

Noen som vet noe om grunn for denne flighten? :8:

Finner heller ingenting på Avinor eller på Widerøe sin Fly-i-rute funksjon..

EDIT: gikk til MOL!
 
Last edited:
9000-serien er overføringsflighter. De skal ikke vises hos Avinor. Skal sannsynligvis gå en charter.
 
Ja, tenkte på det.. men;
Siste SAS fly idag er SK4528, og første går ut som charter i morgen kl. 0740 på SK7313.

Så det vil jo si at enten LN-RRZ eller LN-RRF må vente helt til SK4525 i morgen kveld!

Men håper at de slipper -RRF på charteren til CHQ..!
 
RRZ er nå dagens SK4525 som står med teknikk. Går hvert øyeblikk.

RRF er forøvrig CHQ-maskinen, ja .... ;)

RRB, som egentlig skulle gått 4525, blir sikkert ferget sørover etter rep.
 
Last edited:
SAS i Norge har operert noen flighter for den Danske delen grunnet snag på en eller to A321 maskiner.
Så sikkert derfor den ble fløyet fra CPH etter endt tjeneste for broderfolket i sør.
 
Back
Top