Mange tråder blir stoppet fordi de utarter seg til en diskusjon om Norwegian vs SAS. Hvorfor ikke da starte en slik tråd? Her er den.
Den bortforklaringen ligger jo i saken. Det er passasjerenes skyld. SAS er jo tvunget til å sette ned prisene, forstås.
Ikke et ord om at flyselskapene selv setter sine priser, ut fra hva de må tjene for å betjene driften og gjerne også et hyggelig utbytte til alle aksjonærene, ikke bare et lite utvalg av disse.
Vidar
Yes, being the short answer...Man kunne sikkert sagt nok en gang noe om hvordan et selskaps problemer møtes her inne avhengig av hva selskapet heter, men det er sikkert bare innbilning fra min side.
Jeg gleder meg f.eks. til "bort-" forklaringene av saken som nevnes sist her: http://www.abcnyheter.no/penger/okonomi/2014/06/10/sas-tvunget-til-senke-prisene
Den bortforklaringen ligger jo i saken. Det er passasjerenes skyld. SAS er jo tvunget til å sette ned prisene, forstås.
Ikke et ord om at flyselskapene selv setter sine priser, ut fra hva de må tjene for å betjene driften og gjerne også et hyggelig utbytte til alle aksjonærene, ikke bare et lite utvalg av disse.
Vidar