Jamesbond_ppk
ScanFlyer Blue
Hvorfor vil du ha dette? Det er jo "mega"-hassle. La oss si at man har omtrent 100 flighter i året og 50 opphold på hotell. Da får man 150 mailer med spørsmål om spørreundersøkelse. Selvfølgelig orker man ikke svare på dem alle. Da får man 150 purringer, og deretter 150 bonus-purringer.
Det er 450 mailer man må ta stilling til i løpet av et år. Skulle man svart på alle sammen ville man sittet en arbeidsdag og svart på kundeundersøkelser.
Viktigst ordet i denne er "choice". Kundene som vil svare til dette kan svare, og det hadde vært flott om det var noe ekstra poeng for det. De som ikke vil, trenger ikke å svare.
Poenget med CSS, er for SAS å få tak i veldig viktig informasjon fra kundene sine, noe som de ikke altid ha vært flink til å gjøre. Men å ha CSS er ikke poenget, det er det man gjør med tilbake meldingen som er viktig.