SAS vil ha dine ideer

Kan noen bare poste linnkene til de heiteste trådene her?

-A

Beklager vist du syns linken ikke er heit nok ;) Men når SAS inviterer folk til å komme med ideer til å forbedre SAS, så er det vel naturlig at de som flyr mye er med å kommer med forslag. Og en del av disse folkene finner man her.
 
Beklager vist du syns linken ikke er heit nok ;) Men når SAS inviterer folk til å komme med ideer til å forbedre SAS, så er det vel naturlig at de som flyr mye er med å kommer med forslag. Og en del av disse folkene finner man her.

Linken er finfin, jeg avbr bare full av ymse dop og på vei i køy og tenkte jeg skulle foreslå at noen av oss finner de festligte trådene der vi diskuterer SAS sitt produkt og bare sender de linkene som innspill. :)

Nå, tilbake til køy med dynen opp til nesetippen.

-A
 
Linken er finfin, jeg avbr bare full av ymse dop og på vei i køy og tenkte jeg skulle foreslå at noen av oss finner de festligte trådene der vi diskuterer SAS sitt produkt og bare sender de linkene som innspill. :)

Nå, tilbake til køy med dynen opp til nesetippen.

-A

Ah, meg som mistolket deg. Meg som ikke henger helt med. :headbang

Du får ha god bedring da!!!
 
Min anbefalling vil være å ikke endre produktet kontinuerlig slik at man vet hva man får.

Nuvel, SAS må vel heller slutte å lansere produktendringer og heller implementere noe!
Ikke vært så mange store justeringer av produktet de siste årene.

Ellers vet jeg ikke helt hvor mye merverdi slike tiltak gir. Det blir stort sett alltid fylt opp med enten selvfølgeligheter eller alt for dyre tiltak, i tillegg til at folk sjeldent stemmer på andre forslag. Dermed får du ikke en reell prioritering.

Men jeg håper jeg tar feil, og SAS får noen revolusjonerende ideer!
 
En serioes forbedring av nettsidene, baade for bestilling av reiser med SAS, men spesielt med partnere, baade paa vanlige reiser og bonusreiser. CO/UA har noe aa laere SAS der.
 
Har du en smartphone, gjøres vel dette allerede i noen tilfeller. Er ikke sikker på om QR-koden på allrede mottatt boardingkort oppdateres med ny info, men mistenker det .. det burde uansett ikke være noen heksekunst ..

SAS har jo en egen evne til å gjøre de enkleste IT-forbedringer til heksekunst.
 
Ellers vet jeg ikke helt hvor mye merverdi slike tiltak gir. Det blir stort sett alltid fylt opp med enten selvfølgeligheter eller alt for dyre tiltak, i tillegg til at folk sjeldent stemmer på andre forslag. Dermed får du ikke en reell prioritering.

Men jeg håper jeg tar feil, og SAS får noen revolusjonerende ideer!

Og det ser ut til at jeg til en viss grad tok feil.. Det er et par gode ideer her, og det virker som i alle fall noen av medlemmene gidder å stemme.

La oss bare håpe at SAS evner å implementere noe av dette...
 
Mange gode ideer der. Det er ingenting å vinne med dette, bortsett fra en bedre SAS. Oppfordrer derfor alle til å stemme for ideene dere mener er gode. Jo flere stemmer, jo flere sjanser har vi til å se dette bli virkeligheten.

Her er mine, mye om det dette har vært diskutert tidligere her og på FT, så dette er hovedsaklig kjent stoff:

Lounge Quality: http://mysasidea.flysas.net/node/482

More flexibility on your *A award booking: http://mysasidea.flysas.net/node/480

iPhone / Android app: http://mysasidea.flysas.net/node/479

Award reservation with no Black-Out for EBGs: http://mysasidea.flysas.net/node/478

Upgrade vouchers: http://mysasidea.flysas.net/node/477

Make upgrades a standard perk for EBGs... At least if M is full: http://mysasidea.flysas.net/node/476

CSS (Customer Satisfaction Survey) against EB points: http://mysasidea.flysas.net/node/475

Food Service in Long Haul C Class: http://mysasidea.flysas.net/node/473
 
CSS (Customer Satisfaction Survey) against EB points: http://mysasidea.flysas.net/node/475

Hvorfor vil du ha dette? Det er jo "mega"-hassle. La oss si at man har omtrent 100 flighter i året og 50 opphold på hotell. Da får man 150 mailer med spørsmål om spørreundersøkelse. Selvfølgelig orker man ikke svare på dem alle. Da får man 150 purringer, og deretter 150 bonus-purringer.

Det er 450 mailer man må ta stilling til i løpet av et år. Skulle man svart på alle sammen ville man sittet en arbeidsdag og svart på kundeundersøkelser.
 
Back
Top