• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS varsler helomvending av strategien... igjen

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
https://www.dagbladet.no/tema/sas-vil-vinne-skandinavia---og-slik-skal-de-gjore-det/69855162

Etter å ha kuttet ut lounge de fleste steder hvor SAS før tilbød det skal de nå ha flere lounger igjen.
Etter å stadig å ha kuttet i privilegier til statuskunder skal de nå igjen satse på dette.
De har også planer om å få "bedre nettsider" som kunder av SAS har ventet på i ganske så mange år.

Alt ifølge "selskapets ferske - og norske - finansdirektør Torbjørn Wist".

Dette er vel neppe noen ny strategi, heller PR prat tenker jeg.

Tror det når jeg får se det, man kan aldri tenke meg at SAS reverserer og går tilbake til å tilby 3. parts lounger. Heller er det nok en SAS Cafe lounge som åpner i SVG etterhvert, og sikkert noen flere steder på sikt.

I første omgang skal vel SAS Cafe lounge i Ålesund legges ned da, men det passer vel ikke inn i budskapet man forsøker å skape.

Ja, ingenting nytt her, bare ord som de sikkert kunne sagt for to år siden og sikkert kan si om to år også.

Når det gjelder nettsider tror jeg faktisk på dem, det skal vel godt gjøres å lage noe verre?

Når det gjelder nettsider tror jeg faktisk på dem, det skal vel godt gjøres å lage noe verre?

Helt enig, SAS' nettsider er i det absolutte bunnsjikt av nettsider, men jeg har litt tro paa at noen der harsett lyset og at dette maa endres. Om det blir mulig med bestilling av bonusbilletter med alliansepartnere ville det vaere en revolusjon i seg selv.

................................

Tror nok at strategien i SAS er rimelig konstant , selv om små detaljer som antall kontraktslounger og cafelounger går litt opp og ned.

Vil man spikke flis er det alltid lett å finne noe å henge seg opp i og kalle det en helomvending.

Back