Originally posted by MartinLangaas
Enig. Jeg synes det er lattelig at CPH er en hub fremfor ARN. Som skandinavias storebror og som skandinavias industrielle stormakt er det jo rart at svenskene i det hele tatt finner seg i å bli ned prioritert av SAS. Hva tror du nederlenderne hadde sagt om de måtte til Brussel for å skifte fly? Ikke rart at nystartede som tørr gjør sukses, og det unner jeg dem virkelig!!!!
Et hardt spark SAS nå får er jo med de nye rutene som popper opp som bare det fra ARN. Continental, Malaysian, Økning på Thai.... you name it, og spør du meg er dette rent fortjent. De har dominert markedet her oppe altfor lenge og benyttet seg grådig av dette. Jeg tror faktisk SAS hadde tjent bedre penger om deres pro CPH ikke hadde vært tilfelle. Hadde man valgt å tilpasse produktet til det beste for de reisende gjennom å bygget opp ruter fra ARN (som har markedet for det) og bygge opp tillit og bra produkter fra ARN, og i mindre grad Oslo, ville aldri Finnair vært en trussel og hatt 6 MD11!!!! Da hadde de også vært bedre rustet til den konkurransen de tydelig vis ikke er forberedt på. Hvem ville vel gått inn på det skandinaviske markedet om de skandinaviske reisende hadde et produkt de var fornøyd med!!!'
Se på Finnair i et land med 5 mill!
Jeg håper nå SAS endelig begynner å tenke nytt og stabler seg på beina slik at nettopp det nevnte ovenfor skjer og at de blir rustet til konkurranse og igjen blir THE PRIDE OF SCANDINAVIA (ikke bare danmark)