Da har jeg fått sett på samlingen min med tidtabeller som jeg har liggende på kontoret. Fra SAS fant jeg det de kaller Internatinal Timetable som var gyldig fra oktober 2003. Denne er ikke like omfattende som Travel book, men den inneholder alle nonstop ruter samt litt annen info. Det er også to sider om Snowflake. Ellers inneholder samlingen tidtabeller fra Finnair, British airways, Singapore airlines, Aeroflot, Crossair og Braathens samt en felles tidtabell for The Qualiflyer Group (Swissair, Sabena, TAP, Turkish AOM, Crossair, LOT, Air Europa pluss noen til). Litt interessant å se på når tabellene var gyldig. Siste jeg har fra Finnar var gyldig fra mars 2004 til okotober 2004. Finnair har med både seatplan, info om selskapet, flyplassene etc. Siste tidtabellen fra Aeroflot er fra så sent som 2007. Den er også ganske fyldig og inneholder omtrent det samme som SAS sin traval book.
Kunne nok sittet her hele dagen og bladd i gamle tidtabellene, men det spørs om arbeidsgiver vil like det, så jeg får vel prøve å jobbe litt også.