1 krone/poeng eller 10 EB/poengJeg fant nettopp dette på EB sidene:
''Du kan købe Basispoint, hvis du mangler 5.000 for at opnå Sølv, 15.000 for at opnå Guld eller 30.000 for at opnå Diamant-medlemsskab.''
Noen som kjenner til satsene her??
Sender du link eller er det targeted??![]()
Doble EB poeng ja. Og halv poengpris på EB reiser.
Da vil man jo få gullkort på en tr til miami i C da...
Da vil man jo få gullkort på en tr til miami i C da...
Hvor har du det fra at det er doble grunnpoeng, og at bonusen ikke er ekstrapoeng (som det bruker å være)?
(Men er vel for godt til å være sant som vanlig da?)
Ja, det er det.
Snakket akkurat med SAS v. en norsktalende svenske som tilsynelatende syntes jeg var temmelig treg som ikke skjønte hans forklaring om at mens man vanligvis tjener 100% grunnpoeng og 100% ekstrapoeng når man flyr, tjener man under kampanjen 100% grunnpoeng og 200% ekstrapoeng.
Det tok noen minutters belæring ("skal vi ta det en gang til, vbirk?") før jeg skjønte hans begrepsbruk om forskjellige poengtyper.
So: Under kampanjen utgjøres poengdoblingen av det som hittil har vært kjent som ekstrapoeng.
Så samme opplegget som kampanjer tidligere. Kan ikke huske at SAS har hatt kampanjer som gir doble statuspoeng?
Ble positivt overrasket over at jeg kunne registrere meg for kampanjen når jeg har årskort. 5000 poeng/ dag blir jo helt OK.[emoji106]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Men 1000 poeng TRF-BGO tur retur er jo ikke helt korrekt...
Men 1000 poeng TRF-BGO tur retur er jo ikke helt korrekt...
SAS Eurobonus fyller 25 år, tiden flyr gitt. Det gist opp til 50 % avslag på poeng fra 27. mars til 30. juni. Reisene må bestilles før 5. mars.
http://www.sas.no/eurobonus/tilbud-...pointBargain&dclid=CIjz7s-aqNICFcQ_GQoddVoEDA
SAS' system sliter igjen som under forrige rabattkampanje, helt umulig å bestille billetter på kampanjens siste dag.